Θα πάρουμε την Πόλη!

Γενικότερη συζήτηση σχετικά με την ερμηνεία των προφητειών της Ορθοδοξίας και τα Σημεία των Καιρών στην Εποχή μας.

Συντονιστής: Συντονιστές

Κλειδωμένο
YiaVi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 737
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 24, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από YiaVi »

Έχω και άλλα ράμματα για τη γούνα του μακαρίτη αρχιεπισκόπου Αμερικής Ιακώβου (και τα γράφω, επειδή η άγνοια μερικές φορές ΔΕΝ σώζει :lol: ).
Σε γνωστό μου ιερέα της Ελληνορθόδοξης Αρχιεπισκοπής από την Πενσυλβάνια, κληρικό σεβάσμιο και άνθρωπο του Θεού, ο Ιάκωβος είπε, επί λέξει: "Να μην κάνεις κήρυγμα από την Αγία Γραφή!!!" (εννοώντας πως την θεωρούσε απηρχαιωμένη!). Και ο εν λόγω κληρικός, επειδή έχει το θάρρος της γνώμης του (σημειωτέον ότι είναι γεννημένος στην Αμερική, παιδί ελλήνων μεταναστών, και έχει σπουδάσει στη Χάλκη), του είπε ξεκάθαρα ότι αυτό που ζητά δεν θα το κάνει. Ο ίδιος μου είπε για τον Ιάκωβο ότι δεν έχει γίνει αντιληπτό στον πολύ κόσμο πόσο κακό έκανε στην Εκκλησία τόσες δεκαετίες που ήταν αρχιεπίσκοπος Αμερικής.

Ο ίδιος ομογενής κληρικός μου είπε ότι το πνεύμα που επικρατούσε στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης (όπου ζούσε και ως οικότροφος) ήταν απόλυτα ψυχρό και προτεσταντικό και ότι καλύτερα να μην σώσει ποτέ να ανοίξει η Χάλκη τέτοια που ήταν!!!
Αυτάαααα..... :wink:
justin
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 508
Εγγραφή: Δευ Δεκ 04, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από justin »

stratos έγραψε:

κανε λιγο και κανα time out
stratouli, άναψε κεράκι για τον μπαμπάκα σου!

Εικόνα
Εικόνα
Misha
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3872
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Misha »

YiaVi έγραψε: Ο ίδιος ομογενής κληρικός μου είπε ότι το πνεύμα που επικρατούσε στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης (όπου ζούσε και ως οικότροφος) ήταν απόλυτα ψυχρό και προτεσταντικό και ότι καλύτερα να μην σώσει ποτέ να ανοίξει η Χάλκη τέτοια που ήταν!!!
Αυτάαααα..... :wink:
πραγματικα ...να μη σωσει ποτέ κι ανοίξει η Χάλκη και να μη πάρουμε ποτέ την Πόλη και την Αγιά Σοφιά αν είναι να δουμε ξανά τετοια αίσχη...

Εικόνα

χίλιες φορές προτιμοτερο να μείνει Μουσείο η Αγια Σοφια και να ρημάξει το Φανάρι,παρα να μαγαριζουν τα Αγια των Αγιων οι παπικοι κι οι ουνιτες....
vasilis_m21
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: Δευ Μαρ 27, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από vasilis_m21 »

Η αλήθεια είναι ότι αν πάρουμε την Πόλη θα συχνάζει πιο συχνά ο Ποντίφιξ άσε που θα αποκτήσει άγριες βλέψεις.
Όσο για τον Ιάκωβο, θα ξέρετε ότι είχε το παρατσούκλι Σιάκωβος (CIAκωβος) -λόγω της στενής του σχέσης με μυστικές υπηρεσίες! Απ' όλα έχει ο μπαξές!
elenas
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Παρ Φεβ 23, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από elenas »

Ενώ τώρα που η Χάλκη δεν λειτουργεί και η Αγία Σοφία δεν είναι ναός της Ορθοδοξίας, δεν ενδίδουμε στις παπικές ορέξεις! :D

Είναι δυνατόν να φτάνουμε (Ελληνες όντες) να λέμε ότι χαρίζουμε την Πόλη (αυτή φταίει για όλα!) για να διαφυλάξουμε την Ορθοδοξία?
Και γιατί τώρα που η Πόλη είναι τουρκική, τα της Ορθοδοξίας βρίσκονται σε τόσο ασχημη κατάσταση? (Μήπως είναι λίγος ο καιρός από την Αλωση?)
Μήπως τελικά οδηγούμαστε σε υπεραπλουστεύσεις και δημιουργούμε εξιλαστήρια θύματα και σε επίπεδο Πατρίδων τώρα??
Μήπως καλύπτουμε δικές μας ανεπάρκειες αναζητώντας μιαν ακόμη "Ιφιγένεια" για να πνεύσουν ούριοι άνεμοι?
Ionas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1964
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από Ionas »

Επειδή η συζήτηση έχει ξεφύγει εντελώς από το θέμα, θα παρακαλούσα τους Διαχειριστές να μεταφέρουν όλα τα κίμενα από την 3η σελίδα μετά την παρέμβαση Στράτου στη συζήτηση: ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ> Απάντηση των Αγιορειτών στον Οικουμενισμό και ο Πατριάρχης, που ταιριαζει μα αυτά τα γραφόμενα. Και να συνεχίσουμε το θέμα μας εδώ...
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Iosif
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 15, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Αττική

Δημοσίευση από Iosif »

Bessarion έγραψε:Το Filioque ως προσθήκη στο Σύμβολο της Νικαίας – Κων/πόλεως δεν αποτελεί de facto ή de jure αίρεση αλλά θεολογούμενο θέμα εντός της αδιαίρετης Εκκλησίας.
Είσαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ στα Θεολογικά ζητήματα.
Η εκπόρευση τού Αγίου Πνεύματος, από ΜΟΝΟ τον Πατέρα, είναι απόφαση Οικουμενικής Συνόδου τής ΑΔΙΑΙΡΕΤΗΣ Εκκλησίας.
Για τους ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΥΓΙΕΙΣ Χριστιανούς, αυτό ΔΕΝ είναι ΚΑΘΟΛΟΥ «θεολογούμενο».
Εάν το θέλεις σαν να είναι δήθεν «θεολογούμενο», αυτή την πλάνη ( βλασθημία εναντίον τού Αγίου Πνεύματος ) κράτα την μόνο για τον εαυτόν σου και όσους άλλους παρασύρεις.

Όταν, εσύ και οι ομόφρονες σου, ΕΜΠΑΙΖΕΤΕ τον ΘΕΟ ( με την προσθήκη «και εκ τού Υιού» ), δεν θα εμπαίξετε και όλους τούς άλλους θνητούς ανθρώπους ;
Τέλειος Θεός, και τέλειος και ΑΠΟΛΥΤΑ αναμάρτητος άνθρωπος, και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Σωτήρας τού κόσμου, Ιησούς Χριστός: «Εγώ θα είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, έως την συντέλεια τού κόσμου».
Sergius
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 08, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Sergius »

Χωρίς να θίξω το περιεχόμενο της (καθόλα σωστής) διαμάχης, θα ήθελα να πω ότι με θίγει ακόμα και για έναν άπιστο να χρησιμοποιούνται όροι όπως "το παπόδουλο ουνιτάριο" κτλ. Μην εξαντλούμε την Ορθοδοξία μας σε αφορισμούς...
YiaVi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 737
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 24, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από YiaVi »

Ionas έγραψε:Επειδή η συζήτηση έχει ξεφύγει εντελώς από το θέμα, θα παρακαλούσα τους Διαχειριστές να μεταφέρουν όλα τα κίμενα από την 3η σελίδα μετά την παρέμβαση Στράτου στη συζήτηση: ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ> Απάντηση των Αγιορειτών στον Οικουμενισμό και ο Πατριάρχης, που ταιριαζει μα αυτά τα γραφόμενα. Και να συνεχίσουμε το θέμα μας εδώ...

Δεν άκουσαααα, τι είπατεεεε, ορίστεεεεε; :?:
Συγγνώμη κύριε, ποιός είστε; :?: :?: :?: :lol:


Νά τη πάλι η κανονιστική λογική! Λες και μιλάει εκ μέρους όλων ο κύριος Ionas. Γράφει ένα άφθαστου κάλλους ουνίτικο κείμενο ο Bessarion, του απαντούμε και τώρα ένας μόνο από όλο το φόρουμ, δίκην στρατοδίκη ή παιδονόμου, ζητά να μεταφερθούν τα κείμενα αυτά αλλού για να συζητάμε εδώ περί επανακτήσεως της Πόλης (λες και όοολα τα άλλα τα λύσαμε, προσωπικά και εκκλησιαστικά και λες με τις π.... να βάφονται αυγά - όσους τούρκους κατοίκους έχει σήμερα η Πόλη δεν έχει η Ελλάδα ολόκληρη μαζί με τους μετανάστες!!!).
Δουλειά του διαχειριστή είναι να κρίνει, αρκετά με την αστυνομο-μανία σας κύριε Iona (μετά τους μοιχούς και οι εκτός θέματος στο φόρουμ :lol: ). Έλος! Θέμα σε φόρουμ είναι, δεν είναι συνέδριο του ΚΚΕ να υπάρχει ενιαία γραμμή σε όλα τα μηνύματα.
elenas
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Παρ Φεβ 23, 2007 6:00 am

Re: ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ!

Δημοσίευση από elenas »

[quote="Intergallactic"]Εικόνα

ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ! (Ο.Μ. τ. 134)


Ο Γέρων Παΐσιος ο Αγιορείτης αποκαλύπτει στον κ. Ανέστη Μαυροκέφαλο.


Αυτό δεν είναι το θέμα?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προφητείες-Σημεία των Καιρών”