Χρόνια Πολλά στον Νικηφόρο μας!!!

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

toula
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 53090
Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ

Χρόνια Πολλά στον Νικηφόρο μας!!!

Δημοσίευση από toula »

Χρόνια Πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευλογημένα Νικηφόρε !!! :8 :8 :8

Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαιρόμαστε όλοι εμείς εδώ που σε αγαπάμε !!!
Ο ΄Αγιος Θεός να σου δίνει δύναμη και υγεία για να συνεχίσεις τον αγώνα σου και η Παναγιά μας να σε σκέπει σε όλη σου την ζωή!!!
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσίευση από stathis73 »

Xρόνια πολλά Νικηφόρε αγαπημένε μου φίλε και συμπροσκυνητή, θα ευχηθώ κατι που μου έγραψε η Αικατερινα μας.

Εύχομαι ο φύλακας Άγγελος σου να είναι πάντοτε χαρούμενος, ένεκα των πράξεων, των σκέψεων και των επιθυμιών σου, ο δρόμος σου να είναι ανηφορικός με σκοπό, στόχο και προορισμό την Άνω Ιερουσαλήμ. :8 :8 :8 :8
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσίευση από vasilisalt »

Χρόνια πολλά Νικηφόρε μας!!!
Να είσαι πάντα δυνατός και ελεύθερος (χριστιανικά, όπως γράφεις και εσύ)!
Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, αυτόν τον πολύτιμο θησαυρό σου!
Άβαταρ μέλους
johnge
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Τρί Μάιος 25, 2010 7:35 pm
Τοποθεσία: π. Πρόδρομος, Εύβοια

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσίευση από johnge »

Χρόνια πολλά Νικηφόρε! Χρόνια πολλά και καλά!
Άβαταρ μέλους
ULYSSES
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Οδυσσέας Ν. Ηράκλειο Αττικής

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσίευση από ULYSSES »

Εικόνα

Αγαπητέ μου φίλε Νικηφόρε ,Χρόνια σου Πολλά Καλά και Ευλογημένα
με Υγεία , Αγάπη και Ευτυχία σε σένα και την Οικογενειά σου.
nikiforos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσίευση από nikiforos »

Αγαπητοί μου φίλοι,Τούλα, Στάθη, Βασίλη,Ιωάννη,Οδυσσέα, σας ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σας!!! Να μας έχει όλους Ο Θεός Καλά!!!
Συλλογάται Καλά!!!, όποιος Συλλογάται Ελεύθερα , Χριστιανικά και Ορθόδοξα......
Άβαταρ μέλους
stathisekp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 8565
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσίευση από stathisekp »

Καλέ μου φίλε κι αδελφέ Νικηφόρε, σου εύχομαι χρόνια πολλά, κάθε ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου. Εύχομαι κάποια στιγμή να γνωριστούμε κι απο κοντά!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

Χρόνια πολλά, καλά ευλογημένα και Θεάρεστα Νικηφόρε! Ο Χριστός και η Παναγιά μας ας είναι πάντα μαζί σου και με την οικογένειά σου!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Άβαταρ μέλους
fotis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσίευση από fotis »

Αδελφέ μου Νικηφόρε χρόνια πολλά.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΜΑΣ !!!

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα καλέ μου αδελφέ Νικηφόρε,
να διατελείτε πάντοτε εσύ και οι αγαπημένοι σου, μέσα στην Αγάπη Του..
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”