Νίκο πολύχρονος με υγεία και πνευματική προκοπή. Σε ευχαριστούμε πολύ για το βήμα που μας δίνεις να εκφράζουμε τις κενοδοξίες και τις αντιπάθειές μας δημοσίως... Να σε χαίρονταικαι όσοι σε αγαπούν (λέμε τώρα.... )
Μ' αρέσουν οι απαντήσεις σου! Είναι όλες πρωτότυπες.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.