Χρόνια Πολλά στον Admin μας

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: Χρόνια Πολλά στον Admin μας

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

Νικόλα..... είσαι λεβεντιά!

Να σ' έχει καλά η Παναγιά μας αδέρφι μου πολυαγαπημένο! :8

Μαρία
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
efthumhs
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1547
Εγγραφή: Δευ Δεκ 18, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Στερεά Ελλάδα

Re: Χρόνια Πολλά στον Admin μας

Δημοσίευση από efthumhs »

Νίκο πολύχρονος με υγεία και πνευματική προκοπή. Σε ευχαριστούμε πολύ για το βήμα που μας δίνεις να εκφράζουμε τις κενοδοξίες και τις αντιπάθειές μας δημοσίως... :lol: :lol: Να σε χαίρονταικαι όσοι σε αγαπούν (λέμε τώρα.... :lol: :lol: )
Άβαταρ μέλους
nickzark
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4625
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη

Re: Χρόνια Πολλά στον Admin μας

Δημοσίευση από nickzark »

Χρόνια πολλά και καλά.Με υγεία
kostasellas
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 7:05 am
Τοποθεσία: Πάτρα, Αχαϊας

Re: Χρόνια Πολλά στον Admin μας

Δημοσίευση από kostasellas »

Χρονια πολλά και Χριστιανικά
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Χρόνια Πολλά στον Admin μας

Δημοσίευση από agiooros »

Σας ευχαριστώ όλους η Παναγία μας να σας δίνει δύναμη στα δύσκολα χρόνια που βρισκόμαστε.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Χρόνια Πολλά στον Admin μας

Δημοσίευση από aposal »

Μ' αρέσουν οι απαντήσεις σου! Είναι όλες πρωτότυπες.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
paulina
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1074
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 22, 2010 5:57 pm

Re: Χρόνια Πολλά στον Admin μας

Δημοσίευση από paulina »

Χρόνια πολλά κι ευλογημένα! Καλό Παράδεισο!
«Πάροικος εγώ εἰμι ἐν τῇ γῇ. Μὴ ἀποκρύψῃς ἀπ᾿ ἐμοῦ τὰς ἐντολάς Σου»
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”