Xρόνια πολλά Σύμο...

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

Χρόνια Πολλά Καλά, Ευλογημένα και Χαρούμενα στα Πολυαγαπημένα μου Αδέλφια εν Κυρίω Σύμο κ' Νικόλα!

Από τα βάθη της καρδιάς μου εύχομαι ο Χριστός και Σωτήρας μας και η Υπεραγία Θεοτόκος η Παναγιά μας μητέρα Του,

πάντα μα πάντα μαζί σας να 'ναι, να οδηγούν τα βήματά σας και να προστατεύουν εσάς και τις οικογένειές σας!

Με απέραντη αγάπη και στους δυό σας :8 :8

Μαρία
aka mix :)




P.S. Happy Β-day to Lena & thrinodos as well... Χρόνια καλά κι ευλογημένα σε όλους!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Άβαταρ μέλους
trader21
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1030
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα

Re: Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από trader21 »

Aγαπημένα μου αδέλφια,

Γεωργία, Άγγελε, Τούλα, Μπιλάκο, Στάθη, Κε Καθηγητά,
Αγγελική, Φώτη, Νικηφόρε και Μαρία,

σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας και για τα καλά σας λόγια,
σας ευχαριστώ για μια φορά ακόμα και για την στήριξη σας στις δύσκολες
στιγμές που πέρασα. Να είστε πάντα καλά με τις οικογένειες σας :8 :8 :8

Είμαι πολύ χαρούμενος που βρήκα τόσους καλούς φίλους εδώ μέσα και ελπίζω
ότι πάντα θα είμαστε όπως τώρα, μια δεμένη και αγαπημένη παρέα !!!!!!!!!
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από aposal »

Καλά, μην παίρνεις και όρκο... :mrgreen:
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
vivika
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 948
Εγγραφή: Τετ Σεπ 09, 2009 7:39 pm
Τοποθεσία: Βίβιαν@Ν.Φ.

Re: Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από vivika »

Σύμο, Λένα και thrinodos, σας εύχομαι ο χρόνος που ακολουθεί να αποτελείται από 24ωρα πολύ καλά, ευλογημένα, με αγάπη, υπομονή, δύναμη, κουράγιο, ελπίδα και πίστη!
:8 :8 :8
«Γρηγορεῖτε καί προσεύχεσθε, ἵνα μή εἰσέλθητε εἰς πειρασμόν» Ματθ. κστ' 41
Ω Θεέ μου, δώσε μου τη δύναμη να αλλάξω αυτά που μπορώ, την υπομονή να αντέξω αυτά που δεν μπορώ,
και τη σοφία για να γνωρίζω τη διαφορά μεταξύ τους.
Άβαταρ μέλους
trader21
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1030
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα

Re: Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από trader21 »

Σε ευχαριστώ πολύ Βίβιαν μου, να είσαι πάντα καλά.
efthumhs
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1547
Εγγραφή: Δευ Δεκ 18, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Στερεά Ελλάδα

Re: Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από efthumhs »

Σύμο,χρόνια πολλά και ευλογημένα.Πάνατ με υγεία και κάθε προκοπή... Χρόνια πολλά και στους Λένα και thrinodos...
Άβαταρ μέλους
trader21
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1030
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα

Re: Xρόνια πολλά Σύμο...

Δημοσίευση από trader21 »

Σε ευχαριστώ πολύ Ευθύμη, να είσαι πάντα καλά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”