Από τα βάθη της καρδιάς μου εύχομαι ο Χριστός και Σωτήρας μας και η Υπεραγία Θεοτόκος η Παναγιά μας μητέρα Του,
πάντα μα πάντα μαζί σας να 'ναι, να οδηγούν τα βήματά σας και να προστατεύουν εσάς και τις οικογένειές σας!
Με απέραντη αγάπη και στους δυό σας
Μαρία
aka mix :)
P.S. Happy Β-day to Lena & thrinodos as well... Χρόνια καλά κι ευλογημένα σε όλους!
