Xρόνια πολλά Σύμο...
Συντονιστής: Συντονιστές
-
gkou
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
Xρόνια πολλά Σύμο...
Χρόνια πολλά κι ευλογημένα στον διαχειριστή μας Νίκο, στον Σύμο, στην λένα και στον thrinodos! 
-
g_aggelos
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1474
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 24, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: Άγγελος @ Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...
Αχ βρε Γεωργία.... Είδες πώς επικοινωνούμε; Μαζί το ανοίξαμε το θέμα.... :)
-
toula
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 53090
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
- Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ
Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...
Χρόνια Πολλά σε όλους τους φίλους μας που έχουν γενέθλια σήμερα και που προανέφερε η Γεωργία μας !!!
Ιδιαίτερα Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα στον Νίκο μας και στον Σύμο μας !!!! Σας εύχομαι ολόψυχα να έχετε υγεία και να χαίρεστε τις οικογένειές σας !!!
Νίκο σε ευχαριστώ πολύ που κρατάς αυτόν τον χώρο "ζωντανό" !!!!!!!
Ιδιαίτερα Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα στον Νίκο μας και στον Σύμο μας !!!! Σας εύχομαι ολόψυχα να έχετε υγεία και να χαίρεστε τις οικογένειές σας !!!
Νίκο σε ευχαριστώ πολύ που κρατάς αυτόν τον χώρο "ζωντανό" !!!!!!!
-
vasilisalt
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6177
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm
Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...
Παρότι δεν ΄΄πάω΄΄ κανέναν από τους δύο, επειδή είμαστε σε χριστιανικό φόρουμ να κρατήσω τα προσχήματα.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΠΑΙΔΕΣ!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΠΑΙΔΕΣ!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ!!!
- stathisekp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 8568
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής
Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...
Χρόνια πολλά στα αγαπημένα μας αδέλφια, ο καλός Θεός ας είναι βοηθός και παραστάτης τους !!!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26227
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Xρόνια πολλά Νίκο, Σύμο...
+1vasilisalt έγραψε:Παρότι δεν ΄΄πάω΄΄ κανέναν από τους δύο, επειδή είμαστε σε χριστιανικό φόρουμ να κρατήσω τα προσχήματα.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΠΑΙΔΕΣ!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ!!!
Παραδόξως θα συμφωνήσω με τον Βασίλη που επίσης δεν πάω με τίποτε, αλλά εν μέσω νηστείας, κάνω την καρδιά μου πέτρα (stone)!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
angieholi
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3227
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
- Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα
Re: Xρόνια πολλά Σύμο...
Χρόνια πνευματικά και ευλογημένα εύχομαι στον Σύμο που από τότε που έμπλεξε με "κακές" παρέες (βλ. Αποζαλ) βρήκε τον μπελά του, έχασε προς στιγμήν την υγειά του και ελπίζω όχι και τον ύπνο του!!!!!!
Σου εύχομαι πάντοτε να νιώθεις την βοήθεια του Θεού σε κάθε δυσκολία σου και πάντοτε να βρίσκεις παρηγοριά στην αγκαλιά της Παναγίας μας και να αξιωθείς να πας πολλές πολλές φορές ακόμα στο περιβόλι της...
Καλό παράδεισο και να τον κερδίσεις άξια, Σύμο!!!!!!
Χρόνια πολλά!
Σου εύχομαι πάντοτε να νιώθεις την βοήθεια του Θεού σε κάθε δυσκολία σου και πάντοτε να βρίσκεις παρηγοριά στην αγκαλιά της Παναγίας μας και να αξιωθείς να πας πολλές πολλές φορές ακόμα στο περιβόλι της...
Καλό παράδεισο και να τον κερδίσεις άξια, Σύμο!!!!!!
Χρόνια πολλά!
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
-
nikiforos
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2185
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
- Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Re: Xρόνια πολλά Σύμο...
Χρόνια Πολλά με Υγεία. Παντού κ Πάντα επιτυχίες στη ζωή σας Νίκο κ Σύμο!!! Η Παναγιά μαζί σας!!!
Συλλογάται Καλά!!!, όποιος Συλλογάται Ελεύθερα , Χριστιανικά και Ορθόδοξα......