Χρόνια πολλά PRETORIAN !
Συντονιστής: Συντονιστές
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !
ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- constantinosa.gr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 357
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 05, 2005 5:00 am
- Τοποθεσία: Elefsina
- Επικοινωνία:
Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !
Οι άγιοι πάντες να πρεσβεύουν για την δική σου χαρά και για την δική σου δοξα! Χρόνια πολλά!
Φωτογραφία γάμου http://www.imaginestudio.gr
Επιλεγμένα Ορθόδοξα κείμενα http://www.ambelosalithini.gr
Επιλεγμένα Ορθόδοξα κείμενα http://www.ambelosalithini.gr
Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !
Χρόνια πολλά,έστω και καθυστερημένα..... 
-
angieholi
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3227
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
- Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα
Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !
Χρόνια πολλά Χαράλαμπε!!!!!!!!!!!!
Χρόνια πολλά και ευλογημένα και στο Χριστό δωσμένα! (έκανα και ποιηματάκι!)
Να είσαι πάντα γερός, δυνατός, χαρούμενος, ευτυχισμένος και ειρηνικός.... ακόμα και όταν όλα γύρω σου είναι ακριβώς το αντίθετο!
Καλό παράδεισο!
Χρόνια πολλά και ευλογημένα και στο Χριστό δωσμένα! (έκανα και ποιηματάκι!)
Να είσαι πάντα γερός, δυνατός, χαρούμενος, ευτυχισμένος και ειρηνικός.... ακόμα και όταν όλα γύρω σου είναι ακριβώς το αντίθετο!
Καλό παράδεισο!
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !
[quote="angieholi"]
Χρόνια πολλά και ευλογημένα και στο Χριστό δωσμένα!
Aυτό τα λέει όλα...........καλό παράδεισο και απο εμένα Χαράλαμπε.
Χρόνια πολλά και ευλογημένα και στο Χριστό δωσμένα!
Aυτό τα λέει όλα...........καλό παράδεισο και απο εμένα Χαράλαμπε.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ. ΜΟΥ ΕΧΕΤΕ ΛΕΙΨΕΙ
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !
Χρόνια καλά και ευάρεστα τω Κυρίω πολυαγαπημένε μου Αδελφέ εν Χριστώ! Χρόνια γεμάτα από τη Χάρη Του και τις ευλογίες Του και ότι καλό είναι για την σωτηρία της ψυχής σου.
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !
Χρόνια πολλά και ευλογημένα Χαραλάμπη! Να ζήσει η Ναύπακτος!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !
Χρόναι πολλά κι' Ευλογημένα αδελφέ μας!!
Να ζήσεις!!
(τελικά σήμερα είναι η μέρα των ευχών)
Να ζήσεις!!
(τελικά σήμερα είναι η μέρα των ευχών)
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.