Χρόνια Πολλά Ειρήνη36
Συντονιστής: Συντονιστές
Χρόνια Πολλά Ειρήνη36
Να σε χαιρόμαστε Ελληνο-Κύπρια αδερφή μας εν Κυρίω! Σου εύχομαι υγεία πνευματική ψυχική και σωματική!
Ο Κύριος και η Παναγιά μας μαζί σου,
και οι πρεσβείες της προστάτιδός σου Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου να σε συντροφεύουν σε όλη σου τη ζωή!
Ο Κύριος και η Παναγιά μας μαζί σου,
και οι πρεσβείες της προστάτιδός σου Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου να σε συντροφεύουν σε όλη σου τη ζωή!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
-
gkou
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2629
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος
Re: Χρόνια Πολλά Ειρήνη36 :)
Χρόνια πολλά κ ευλογημένα Ειρήνη!!! 
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Χρόνια Πολλά Ειρήνη36 :)
gkou έγραψε:Χρόνια πολλά κ ευλογημένα Ειρήνη!!!
+10000
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Χρόνια Πολλά Ειρήνη36 :)
Χρόνια πολλά και από εμένα Ειρήνη!!! 
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- vivika
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 948
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 09, 2009 7:39 pm
- Τοποθεσία: Βίβιαν@Ν.Φ.
Re: Χρόνια Πολλά Ειρήνη36 :)
Ειρήνη μας χρόνια καλά, ευλογημένα, όπως τα αναζητά η καρδιά σου και κυρίως η ψυχή σου! 
«Γρηγορεῖτε καί προσεύχεσθε, ἵνα μή εἰσέλθητε εἰς πειρασμόν» Ματθ. κστ' 41
Ω Θεέ μου, δώσε μου τη δύναμη να αλλάξω αυτά που μπορώ, την υπομονή να αντέξω αυτά που δεν μπορώ,
και τη σοφία για να γνωρίζω τη διαφορά μεταξύ τους.
Ω Θεέ μου, δώσε μου τη δύναμη να αλλάξω αυτά που μπορώ, την υπομονή να αντέξω αυτά που δεν μπορώ,
και τη σοφία για να γνωρίζω τη διαφορά μεταξύ τους.
Re: Χρόνια Πολλά Ειρήνη36 :)
χρόνια πολλά και ευλογημένα και όλα να πάνε καλά!
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Χρόνια Πολλά Ειρήνη36
Χρόνια πολλά και ευλογημένα αδελφή μας από την πολύπαθη νήσο...
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Χρόνια Πολλά Ειρήνη36
Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα Ρηνιώ..

Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Χρόνια Πολλά Ειρήνη36
Ευτυχώς που γύρισε ο Αποστόλης και μας βγάζει ασπροπρόσωπους, ανασύροντας απ' τα κιτάπια γιορτές και επετείους..

Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Χρόνια Πολλά Ειρήνη36
Πράγματι!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.