Χρόνια πολλά και καλά και σε σένα!
Η Αγία προστάτιδά σου να πρεσβεύει υπέρ σου και υπέρ των αγαπημένων σου!!!
εεεε λεβέντισσά μου... ας βάλω στην άκρη λίγο την υπέρμετρη ταπείνωσή μου....
και ας παραδεχτώ
ότι πιάνω πουλιά στον αέρα που λέμε :):):)
Συντονιστής: Συντονιστές







