Χρόνια πολλά Χρήστο
Συντονιστής: Συντονιστές
- stathisekp
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 8565
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
- Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής
Χρόνια πολλά Χρήστο
Αδελφέ χρόνια σου πολλά, είθε ο Κύριος να είναι στο πλευρό σου και να σε στηρίζει!!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Χρόνια πολλά Χρήστο
Xρόνια πολλά Χρήστο, ευχομαι τα χρόνια σου επι της γης να ειναι ευλογημένα και αρεστα στον Κυριο μας.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Re: Χρόνια πολλά Χρήστο
Χρόνια πολλά κι ευλογημένα με υγεία ψυχική, πνευματική και σωματική! Καλό Παράδεισο εν Χριστώ αδελφέ!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26226
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Χρόνια πολλά Χρήστο
Και από μένα τα χρόνια πολλά (και αρεστά στον Κύριο) για τον αδελφό μας Χρίστο.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
ΕΙΡΗΝΗGR
- Βασικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 91
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 19, 2012 7:41 pm
- Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ -ΝΟΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (ΕΙΡΗΝΗ)
Re: Χρόνια πολλά Χρήστο
Χρόνια πολλά με υγειά και ο θεός να είναι πάντα κοντά σου. 