Χρόνια πολλά Άγγελε!

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
gkou
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2629
Εγγραφή: Τρί Μαρ 21, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γεωργία@Κόρινθος

Χρόνια πολλά Άγγελε!

Δημοσίευση από gkou »

Χρόνια πολλά κι ευλογημένα στον φίλτατο Άγγελο (g_aggelos) , καλή δύναμη , ο Κύριος , η Παναγία μας και όλοι οι Άγιοι μαζί του! :25 :25 :25
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Χρόνια πολλά Άγγελε!

Δημοσίευση από aposal »

Καλόν αγώνα, καλή μετάνοια και καλό Παράδεισο Άγγελε, τόσο για σένα, όσο και για όλα τα πρόσωπα που αγαπάς.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Χρόνια πολλά Άγγελε!

Δημοσίευση από stathis73 »

aposal έγραψε:Καλόν αγώνα, καλή μετάνοια και καλό Παράδεισο Άγγελε, τόσο για σένα, όσο και για όλα τα πρόσωπα που αγαπάς.
+1000000000000000000
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: Χρόνια πολλά Άγγελε!

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

Καλό Παράδεισο, Αδελφέ εν Χριστώ!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Άβαταρ μέλους
stathisekp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 8565
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής

Re: Χρόνια πολλά Άγγελε!

Δημοσίευση από stathisekp »

Ο Θεός να σου χαρίζει υγεία, ευτυχία σε σένα και στα πρόσωπα που αγαπάς αδελφέ μας !!!!
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
toula
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 53090
Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ

Re: Χρόνια πολλά Άγγελε!

Δημοσίευση από toula »

Xρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα !!!
g_aggelos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1474
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 24, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Άγγελος @ Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Χρόνια πολλά Άγγελε!

Δημοσίευση από g_aggelos »

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με θυμηθήκατε και λίγο ακόμα παραπάνω την Γεωργία που μου έκανε την τιμή να ανοίξε θέμα για μένα...
Όλες οι ευχές σας είναι κοντά μου και μακάρι να πραγματοποιηθούν. Ας μου δίνει ο Θεός την φώτιση να είμαι δίκαιος κα να έχω την υγεία μου.
Σας είμαι ευγνώμων που υπάρχετε για μένα....

Άγγελος
Άβαταρ μέλους
fotis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ

Re: Χρόνια πολλά Άγγελε!

Δημοσίευση από fotis »

Χρόνια πολλά φίλε μου.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”