Χρόνια Πολλά ΕιρήνηGR

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
vivika
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 948
Εγγραφή: Τετ Σεπ 09, 2009 7:39 pm
Τοποθεσία: Βίβιαν@Ν.Φ.

Re: Χρόνια Πολλά ΕιρήνηGR

Δημοσίευση από vivika »

Καθυστερημένα κι από εμένα Ειρήνη μας!

Χρόνια καλά και κυρίως ευλογημένα, αν είναι και πολλά δε λέμε όχι! ε; :wink:

:8 :8
«Γρηγορεῖτε καί προσεύχεσθε, ἵνα μή εἰσέλθητε εἰς πειρασμόν» Ματθ. κστ' 41
Ω Θεέ μου, δώσε μου τη δύναμη να αλλάξω αυτά που μπορώ, την υπομονή να αντέξω αυτά που δεν μπορώ,
και τη σοφία για να γνωρίζω τη διαφορά μεταξύ τους.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”