ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από stathis73 »

O Σαλος απο τα παράλια των Σερρών, σας εύχεται Χριστός Ανέστη.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
stathisekp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 8565
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από stathisekp »

stathis73 έγραψε:O Σαλος απο τα παράλια των Σερρών, σας εύχεται Χριστός Ανέστη.
Ελπίζω να μετέφερες και τις δικές μας ευχές στον εκλεκτό μας φίλο!! :8 :8 :8 :8
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

GeorgiosM έγραψε:Χριστός Ανέστη, η Υπεραγία Θεοτόκος βοηθός μας!

Αληθώς Ανέστη Γιώργη αδελφέ μου, ΑΜΗΝ!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

stathisekp έγραψε:
stathis73 έγραψε:O Σαλος απο τα παράλια των Σερρών, σας εύχεται Χριστός Ανέστη.
Ελπίζω να μετέφερες και τις δικές μας ευχές στον εκλεκτό μας φίλο!! :8 :8 :8 :8

DITTO τον ekp
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ στον Ορθόδοξο αδελφό μας!!!
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Άβαταρ μέλους
stathisekp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 8565
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από stathisekp »

ΜΙΧΣ έγραψε:
stathisekp έγραψε:
stathis73 έγραψε:O Σαλος απο τα παράλια των Σερρών, σας εύχεται Χριστός Ανέστη.
Ελπίζω να μετέφερες και τις δικές μας ευχές στον εκλεκτό μας φίλο!! :8 :8 :8 :8

DITTO τον ekp
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ στον Ορθόδοξο αδελφό μας!!!
Το οποίον μεθερμηνευόμενον;;;;;
(Να ξέρω, καλό είναι για κακό;)
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
dimitrismpr
Απλό Μέλος
Απλό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 25, 2009 11:06 am

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από dimitrismpr »

Χριστός Ανέστη Αδέλφια...!!!
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

stathisekp έγραψε:
ΜΙΧΣ έγραψε:
stathis73 έγραψε:O Σαλος απο τα παράλια των Σερρών, σας εύχεται Χριστός Ανέστη.
Ελπίζω να μετέφερες και τις δικές μας ευχές στον εκλεκτό μας φίλο!! :8 :8 :8 :8

DITTO τον ekp
ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ στον Ορθόδοξο αδελφό μας!!!
Το οποίον μεθερμηνευόμενον;;;;;
(Να ξέρω, καλό είναι για κακό;)


ΣΕ ΚΟΠΙΑΡΑ ΜΕΓΑΛΕ.... :8 :8 :8 :8 :8 οι καρδούλες τι σου λένε καλό για κακό.... :wink:
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”