Xρόνια πολλά dionysiskosm

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Xρόνια πολλά dionysiskosm

Δημοσίευση από stathis73 »

Χρόνια πολλά και ευλογημένα Διονύση σου εύχομαι οτι καλύτερο για σένα και τους οικείους σου και μακριά απο τον βουρδουνάρη :mrgreen: :mrgreen:

Χρόνια Πολλά και πάλι. :8 :8 :8
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Xρονια πολλά dionysiskosm

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα αδελφέ μου και συμπροσκυνητή Διονύση, νάσαι πάντα καλά μέσα στην Αγάπη του Χριστού.. :8 :8
Καλή αντάμωση στις 19 Μαϊου.. :8 :8
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
trader21
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1030
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα

Re: Xρονια πολλά dionysiskosm

Δημοσίευση από trader21 »

Χρόνια πολλά και ευλογημένα Διονύση !!!
Άβαταρ μέλους
ULYSSES
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Οδυσσέας Ν. Ηράκλειο Αττικής

Re: Xρονια πολλά dionysiskosm

Δημοσίευση από ULYSSES »

Εικόνα

Χρόνια Πολλά Καλά και Ευλογημένα αγαπητέ συμπροσκυνητή και πατριώτη Διονύση.
Άβαταρ μέλους
stathisekp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 8565
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:16 am
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία Αττικής

Re: Xρονια πολλά dionysiskosm

Δημοσίευση από stathisekp »

Χρόνια σου πολλά, κάθε ευτυχία, φίλε Διονύση.
Δώρησαί μοι του όράν τα έμά πταίσματα και μη κατακρίνειν τον άδελφόν μου
nikiforos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Re: Xρονια πολλά dionysiskosm

Δημοσίευση από nikiforos »

Χρόνια πολλά με υγεία Διονύση. Παντού κ Πάντα επιτυχίες στη Ζωή σου. Η Παναγιά μαζί σου!!!
Συλλογάται Καλά!!!, όποιος Συλλογάται Ελεύθερα , Χριστιανικά και Ορθόδοξα......
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Xρονια πολλά dionysiskosm

Δημοσίευση από vasilisalt »

Χρόνια πολλά Διονύση.
Παροτι με πίκρανες πολύ που δεν ψηφισες τον Απόστολο, δεν μπορώ
να σου κρατήσω κακία. Όλοι κάνουμε λάθη.
Χρονια πολλά!!!
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Xρόνια πολλά dionysiskosm

Δημοσίευση από aposal »

Ο φίλος και συνάδελφος Διονύσης έφερε χθες γλυκά στη δουλειά, για να κεράσει τους συναδέλφους του (νηστίσιμα και μη) κι έτσι τον ...θυμηθήκαμε!
Θα είναι μαζί μας, πρώτα ο Θεός στο προσκυνηματικό μας ταξίδι στο Α.Ο. 19-26 Μαΐου.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: Xρονια πολλά dionysiskosm

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

vasilisalt έγραψε:Χρόνια πολλά Διονύση.
Παροτι με πίκρανες πολύ που δεν ψηφισες τον Απόστολο, δεν μπορώ
να σου κρατήσω κακία. Όλοι κάνουμε λάθη.
Χρονια πολλά!!!

Χρόνια πολλά Διονύση αδελφέ μας. Να είναι με ευλογία Ορθόδοξα και Χριστιανικά! :25 :25 :25
Βασίλη αν θές εξήγησέ μου τι είναι αυτό με τις ψήφους και τον Απόστολο που ακούω τώρα τελευταία; :wink: :105
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Xρόνια πολλά dionysiskosm

Δημοσίευση από vasilisalt »

Ο Απόστολος είναι συνάδελφοι με το Διονυσάρα.
Ο Απόστολος είναι και συνδικαλιστής (αριστερίζων δεξιός με σοσιαλδημοκρατικές επιρροές).
Στις εκλογές περίμενε να σαρώσει.
Τελικά πέρα από το δικό του πήρε ... και λίγων ακόμα.



Βλακείες λέω.
Ο Απόστολος εκλέχθηκε και έχει το σεβασμό όλων των συναδέλφων του.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”