Χρόνια πολλά κι ευλογημένα!
Καλό Παράδεισο!
Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....
Συντονιστής: Συντονιστές
Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....
«Πάροικος εγώ εἰμι ἐν τῇ γῇ. Μὴ ἀποκρύψῃς ἀπ᾿ ἐμοῦ τὰς ἐντολάς Σου»
Συντονιστής: Συντονιστές
Δημοσίευση από paulina »
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com
