Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Χρόνια πολλά κι' Ευλογημένα αδελφέ μας..
Δεν πολυεμφανίζεσαι στο φόρουμ, μα δεν πειράζει, φτάνει η καρδιά σου (heart) νάναι πάντα γεμάτη απ' την Αγάπη Του.. :8 :8
Νάσαι καλά Κώστα.... :8 :8
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
trader21
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1030
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσίευση από trader21 »

Χρόνια πολλά και Ευτυχισμένα !!!
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσίευση από aposal »

Χρόνια πολλά και κυρίως αρεστά στον Κύριό μας, αδελφέ μας Κώστα! Ο Κώστας ήταν παρών στην παράδοση της επιταγής στην Κιβωτό του κόσμου.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσίευση από stathis73 »

Χρόνια πολλά και καλό παράδεισο φίλε Κώστα.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσίευση από vasilisalt »

Που είσαι βρε Κωστάρα;
Τι έχετε πάθει εσείς στην Εύβοια και έχετε αραιώσει;
Μήπως σας έσπρωξε κανα χωράφι ο Νίκος;;;
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσίευση από vasilisalt »

Χρόνια πολλά φίλε Κώστα!!!
toula
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 53090
Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσίευση από toula »

Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα !!!
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

Νάσαι πάντα καλά Κώστα.
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

Captain Yiannis έγραψε:Νάσαι πάντα καλά Κώστα.
Τώρα όμως είσαι;;;; :105
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Άβαταρ μέλους
ULYSSES
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Οδυσσέας Ν. Ηράκλειο Αττικής

Re: Χρόνια πολλά Κώστα (heart)....

Δημοσίευση από ULYSSES »

Εικόνα

Χρόνια Πολλά Καλά και Ευλογημένα Κώστα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”