Χρόνια Πολλά Πολύμνια-Αννα.

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Χρόνια Πολλά Πολύμνια-Αννα.

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Αδελφή, είναι πολύ όμορφος ο συμβολισμός ότι γεννήθηκες μαζί με την Άνοιξη, η οποία συμβολίζει την ελπίδα και την αναγέννηση..
Σου εύχομαι αυτή την "ελπίδα της Άνοιξης", από συμβολισμό, να καταφέρεις να την κάνεις πράξη στη ζωή σου..
paulina έγραψε:Να είστε πάντα καλά μέσα στην αγκαλιά Του!!! :8 :8
Μακάρι..
Αυτή είναι η ουσιωδέστερη ευχή..
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
ULYSSES
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Οδυσσέας Ν. Ηράκλειο Αττικής

Re: Χρόνια Πολλά Πολύμνια-Αννα.

Δημοσίευση από ULYSSES »

Χρόνια Πολλά Καλά και Ευλογημένα.
Να τα εκατοστήσεις!!!!!
Άβαταρ μέλους
nickzark
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4625
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη

Re: Χρόνια Πολλά Πολύμνια-Αννα.

Δημοσίευση από nickzark »

Χρόνια πολλά και καλά.με όφελος, υγεία και χαρά
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: Χρόνια Πολλά Πολύμνια-Αννα.

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

stathis73 έγραψε:Χρόνια καλά κι ευλογημένα! Τα επίγεια χρόνια σου ν' αυξάνουν μαζί με τις αρετές σου και στο τέλος αυτής της πορείας να είναι η Πύλη της Άνω Ιερουσαλήμ Αννα παιδί μου, καλό παράδεισο.
Νάναι ευλογημένο :8
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Άβαταρ μέλους
paulina
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1074
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 22, 2010 5:57 pm

Re: Χρόνια Πολλά Πολύμνια-Αννα.

Δημοσίευση από paulina »

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Ο Θεός να σας έχει καλά! :8
«Πάροικος εγώ εἰμι ἐν τῇ γῇ. Μὴ ἀποκρύψῃς ἀπ᾿ ἐμοῦ τὰς ἐντολάς Σου»
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”