Σου εύχομαι αυτή την "ελπίδα της Άνοιξης", από συμβολισμό, να καταφέρεις να την κάνεις πράξη στη ζωή σου..
Μακάρι..paulina έγραψε:Να είστε πάντα καλά μέσα στην αγκαλιά Του!!!![]()
Αυτή είναι η ουσιωδέστερη ευχή..
Συντονιστής: Συντονιστές

Μακάρι..paulina έγραψε:Να είστε πάντα καλά μέσα στην αγκαλιά Του!!!![]()



Νάναι ευλογημένοstathis73 έγραψε:Χρόνια καλά κι ευλογημένα! Τα επίγεια χρόνια σου ν' αυξάνουν μαζί με τις αρετές σου και στο τέλος αυτής της πορείας να είναι η Πύλη της Άνω Ιερουσαλήμ Αννα παιδί μου, καλό παράδεισο.