Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από dionysisgr »

Αγαπητε μου αδελφε, Fotios,
αυτο το "ολους μας",
θα μπορουσες να το ειχες αποφυγει,
γιατι μας πικραινεις, αν και ξερω τι ακριβως εννοεις,
αλλα ακουγεται λιγο ασχημα, και ισοπεδωτικα.

Παρολα αυτα, μιλας απολυτα την γλωσσα της αληθειας. Και μπραβο σου.

Δεν παμε καλα, ουτε σαν λαος, ουτε και σαν Κληρος. Αυτο ειναι περαν πασης αμφιβολιας.

Η συντριπτικη πλειοψηφια, κοιμαται κυριολεκτικα με τα τσαρουχια, υπνον βαθυν και αδιαταρακτον. :28

Μακαρι να συνελθουμε, οσο ακομα ειναι καιρος.

Μακαρι..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Thomas15n
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 873
Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Thomas15n »

fotios έγραψε:Ναι πολύ ωραία όλα και σωστές απόψεις...

Αλλά αν δεν το έχουμε καταλάβει η ουσία είναι μία: Η Εκκλησία βρίσκεται εν διωγμώ.
Οι Χριστιανοί άρχισαν με πρώτο τον αστυνομικό κ. Δημήτρη Ανδρεάκο να διώκονται
από την τροΐκανή κυβέρνηση.
Η Επίσημη Εκκλησία ακόμη περιμένει επιτροπές;
Πόσους θα αφήσει να θυσιαστούν; Τα παιδάκια του αστυνομικού κανείς δεν τα σκέφτηκε;
τόση απανθρωπιά από τους άθλιους κατοχικούς υπάλληλους της τρόϊκας;
Είναι παληκάρι και ομολογητής αυτός ο άνθρωπος.
Τους Ιαχωβάδες τους σέβονται και δεν πιάνουν όπλο..απολαμβάνοντας όμως την ελευθερία που κερδίθηκε με θυσίες και όπλα και την Χάρη του Θεού.
Είναι ενοχή και καταδίκη η σιωπή και αποδοχή του γεγονότος από την Διοικούσα Εκκλησία και όλους μας.
Θέλω να πιστεύω ότι τελικά θα δικαιωθεί ο άνθρωπος διότι η αποταγή του είναι παράνομη πέρα γιά πέρα, εδώ παρανομεί και καταστρατηγεί τα ατομικά αλλά και τα ανθρώπινα δικαιώματα το ίδιο τα κράτος, παραβιάζει αυτά που έπρεπε να προστατεύει.

Αμάν συγγνώμη το ξέχασα ο Ανδρεάκος έλληνας δεν είναι; Ε τότε δικαιολογημένα, ξένος να μην πάθει κάτι και ειδικότερα κανένας λαθρομετανάστης.
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Andreasmas »

aposal έγραψε:Το ξέρω, γιατί σας ξέρω και τους δυο. Προς τα έξω όμως δεν γνωρίζω πώς φάνηκε. Τεσπα.
Οι Επιτροπές της Εκκλησίες θα επιτελεσουν το έργο τους και η Ιερά Σύνοδος θα αποφανθεί.
Δε γνωρίζω ,τι είναι το <<Τέσπα>>
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
angieholi
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από angieholi »

Andreasmas έγραψε:Δε γνωρίζω ,τι είναι το <<Τέσπα>>

Είναι το "τελοσπάντων" σε συντομία!!!!!
:lol: :lol:
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Andreasmas »

angieholi έγραψε:
Andreasmas έγραψε:Δε γνωρίζω ,τι είναι το <<Τέσπα>>

Είναι το "τελοσπάντων" σε συντομία!!!!!
:lol: :lol:
Πω πω ,μεγάλωσα πολύ φαίνεται και δε καταλαβαίνω τις νέες λέξεις της νεολαίας :wink: :wink: :wink: .
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από vasilisalt »

Andreasmas έγραψε:
aposal έγραψε:Το ξέρω, γιατί σας ξέρω και τους δυο. Προς τα έξω όμως δεν γνωρίζω πώς φάνηκε. Τεσπα.
Οι Επιτροπές της Εκκλησίες θα επιτελεσουν το έργο τους και η Ιερά Σύνοδος θα αποφανθεί.
Δε γνωρίζω ,τι είναι το <<Τέσπα>>
Ανδρέα τουλάχιστον ξέρεις από βέσπα?
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Andreasmas »

vasilisalt έγραψε:
Andreasmas έγραψε:
aposal έγραψε:Το ξέρω, γιατί σας ξέρω και τους δυο. Προς τα έξω όμως δεν γνωρίζω πώς φάνηκε. Τεσπα.
Οι Επιτροπές της Εκκλησίες θα επιτελεσουν το έργο τους και η Ιερά Σύνοδος θα αποφανθεί.
Δε γνωρίζω ,τι είναι το <<Τέσπα>>
Ανδρέα τουλάχιστον ξέρεις από βέσπα?
Σιγά το πράγμα ,βρε Βασίλη! :8
http://www.youtube.com/watch?v=7kh9ii6i2vw
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
fotios
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από fotios »

dionysisgr έγραψε:Αγαπητε μου αδελφε, Fotios,
αυτο το "ολους μας",
θα μπορουσες να το ειχες αποφυγει,
γιατι μας πικραινεις, αν και ξερω τι ακριβως εννοεις,
αλλα ακουγεται λιγο ασχημα, και ισοπεδωτικα.

Παρολα αυτα, μιλας απολυτα την γλωσσα της αληθειας. Και μπραβο σου.

Δεν παμε καλα, ουτε σαν λαος, ουτε και σαν Κληρος. Αυτο ειναι περαν πασης αμφιβολιας.

Η συντριπτικη πλειοψηφια, κοιμαται κυριολεκτικα με τα τσαρουχια, υπνον βαθυν και αδιαταρακτον. :28

Μακαρι να συνελθουμε, οσο ακομα ειναι καιρος.

Μακαρι..
Αδερφέ Διονύση γνωρίζεις ότι έχουμε κοινή θέση στο θέμα και πορευόμαστε στον ίδιο αγώνα.
Το "όλους μας" θα το αναλύσω λίγο. Ακόμη και εμείς που διαφωνούμε με όσα γίνονται
κρατάμε μια "απόμακρη" στάση στον πόνο και την δίωξη του διπλανού μας.
Ίσως φταίει που δεν υπάρχει ηγέτης να οδηγήσει, να ξεσηκώσει, να σταματήσει
έστω για λίγο τα σχέδια των αντίχριστων δυνάμεων.
Νομίζω έχουμε γίνει λίγο του καναπέ. Δεν ξέρω μας έχουν...ρίξει τίποτα...
Μήπως πρέπει εμείς να αρχίσουμε να "σκουντάμε" τους ποιμένες; Να πηγαίνουμε
στους Επισκόπους μας και να τους εκφράζουμε τον πόνο μας, τις ανησυχίες μας, την
εναντίωσή μας στα αντίθεα μέτρα; Μήπως και εμείς τους αποξενώνουμε από την
πραγματικότητα;
Ειλικρινά δεν ξέρω...
Εύχομαι...Έχει ο Θεός.
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

«Οχι» και από άλλους δύο αστυνομικούς

στις νέες υπηρεσιακές ταυτότητες

***

- Πειθαρχική δίωξη αναμένεται να ασκηθεί εναντίον των δύο αστυνομικών που υπηρετούν στη Θεσσαλονίκη

Δύο αστυνομικοί που υπηρετούν στη Θεσσαλονίκη έχουν αρνηθεί να παραλάβουν τις νέες υπηρεσιακές ταυτότητες για θρησκευτικούς λόγους και αναμένουν να κινηθεί πειθαρχική δίωξη εναντίον τους, ενώ ένας τρίτος αποχώρησε οικειοθελώς από την ΕΛ.ΑΣ. πριν από έναν μήνα, υποστηρίζοντας πως το έκανε «για να μην υποστώ όσα υπέστη ο συνάδελφος στην Αθήνα, που παραπέμπεται με το ερώτημα της απόταξης για τον ίδιο λόγο», όπως είπε στο «Εθνος».Ο απόστρατος πλέον Αναστάσιος Θεοδωρίδης, που υπηρετούσε στο αστυνομικό τμήμα Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης, είναι ιδρυτής και πρόεδρος του Ορθόδοξου Αγωνιζόμενου Συλλόγου «Αγιος Βασίλειος», που έχει πρωτοστατήσει στον «πόλεμο» κατά των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων με barcode, ταυτίζοντάς το με τον αριθμό 666 του Αντίχριστου. «Είμαστε βαπτισμένοι στο όνομα της Αγίας Τριάδας με όνομα και επίθετο και δεν είναι δυνατό να περιθωριοποιείται το όνομά μας, ούτε να αριθμοποιηθούμε και να υπάρχουν στην ταυτότητά μας κρυπτογραφημένα σύμβολα που δεν είναι ορατά διά του οφθαλμού», είπε στο «Εθνος» υποστηρίζοντας πως οι ίδιοι οι κατασκευαστές ηλεκτρονικών καρτών έχουν συνδέσει το barcode με τον αριθμό 666.

Οι δύο αστυφύλακες, που υπηρετούν στο Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου και έχουν επίσης αρνηθεί να παραλάβουν τις ταυτότητες, είναι μέλη του ίδιου συλλόγου. «Είναι άνθρωποι οικογενειάρχες, με παιδιά, από λαϊκές οικογένειες και θρησκευόμενοι. Υπηρετούν στην ΕΛ.ΑΣ. 10 και 11 χρόνια. Δεν έχει κινηθεί ακόμα πειθαρχική διαδικασία εναντίον τους αλλά περιμένουν τη σειρά τους», είπε ο κ. Θεοδωρίδης, ο οποίος γνώριζε την πειθαρχική δίωξη του συναδέλφου του στην Αθήνα, με 19 χρόνια υπηρεσίας, που παραπέμφθηκε με το ερώτημα της απόταξης.

Η Ενωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης απέστειλε ερώτημα στο Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. για το θέμα, ύστερα από επιφυλάξεις πολλών μελών της.

«Πολλοί συνάδελφοι ανησυχούσαν για προσβολή των θρησκευτικών τους πεποιθήσεων και ρωτήσαμε υπηρεσιακά. Πήραμε την απάντηση ότι έχει μόνο ένα μαγνητάκι για την αναγνώριση του κατόχου και δεν έχει καμία σχέση με αυτές τις ανησυχίες», είπε στο «Εθνος» ο γενικός γραμματέας της Ενωσης, Θ. Παπαδάκης.

Πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... d=39278949
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
pepiixthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από pepiixthis »

«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”