Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
heart
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1069
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 19, 2008 6:24 pm
Τοποθεσία: Κωσταντινος@Ευβοια

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από heart »

aposal έγραψε:Του την είπες χοντρά βρε Κώστα! Και είναι ψυχούλα ο Νικολάκης!
apostoli moy,lathos katalaves,den toy thn eipa.gia onoma toy theoy,me kserei o nikos.
:8 :8
"Κάθε πρωΐ ο Θεός ευλογεί τον κόσμο με το ένα χέρι, άλλ' όταν ιδή κανέναν ταπεινό άνθρωπο, τον ευλογεί με τα δυο Του χέρια. εκείνος πού έχει μεγαλύτερη ταπείνωση, είναι ο μεγαλύτερος από όλους." παπά Τύχων
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από aposal »

Το ξέρω, γιατί σας ξέρω και τους δυο. Προς τα έξω όμως δεν γνωρίζω πώς φάνηκε. Τεσπα.
Οι Επιτροπές της Εκκλησίες θα επιτελεσουν το έργο τους και η Ιερά Σύνοδος θα αποφανθεί.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

aposal έγραψε:Το ξέρω, γιατί σας ξέρω και τους δυο. Προς τα έξω όμως δεν γνωρίζω πώς φάνηκε. Τεσπα.
Οι Επιτροπές της Εκκλησίες θα επιτελεσουν το έργο τους και η Ιερά Σύνοδος θα αποφανθεί.

Μου φάνηκε μιά χαρά η συνομιλία τους.
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Άβαταρ μέλους
spetzouras
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Δευ Μαρ 27, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Lakonia
Επικοινωνία:

Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ = 666 ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

Δημοσίευση από spetzouras »

Ένα βίντεο όπου ο γέρον γαβρηίλ μιλάει για ΤΗΝ ΚΆΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΊΤΗ...

http://www.youtube.com/watch?v=3kcvRkld ... r_embedded
Όλα επί των ημερών μας?! ;-)
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Dimitris39 »

Ολα καλα αδελφε αλλα αυτος ο Κυριος Ιωαννης Λ.....ς και εκει
εχει αναμηχθει?

Γιατι δεν παει στην Εσφηγμενου να ρωτηση τι θα γινει με την Καρτα
αφου εκει εχουνε αδυναμιες
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Gewrgiosgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Φλώρινα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Gewrgiosgr »

αδέλφια ευλογείτε.η εσφιγμένου και οι παλαιομηρολογίτες ούτε άμκα πήρε ούτε ταυτότητες θα πάρουνε το ζήτημα είναι εμείς τι κάνουμε?δεν πρέπει να την πάρουμε αδέλφια ειλικρινά τα πράγματα είναι πολυ δύσκολα μονάχοι σου λέει θα την πάρουνε εμεις πόσο μάλλον δύσκολο θα είναι για μας.τι να κάνουμε?ας προετοιμαστούμε οσο μπορούμε ...
Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον.Τριάς Αγία Δόξα Σοι!
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από aposal »

Ανησυχούμε και πανικοβαλλόμαστε (εμού συμπεριλαμβανομένου) γιατί δεν έχουμε εμπιστοσύνη στην Πρόνοια του Θεού. Θα κάνουμε ό,τι μας πει η ηγεσία της Εκκλησίας μας. Πιαστεύω ότι σε τόσο δύσκολες στιγμές, ο Κύριος ΔΕΝ θα μας αφήσει και θα φωτίσει του Ιεράρχες να πάρουν τη σωστή απόφαση.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Dimitris39 »

Ποιος το καταλαβαινει αυτο Αποστολε Παοκτση?
εκεινος το επιτρεπει λες να μην μας βοηθησει?
ετσι θα μας αφηση ας ειναι δοξασμενο το ονομα του
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από filotas »

aposal έγραψε:Ανησυχούμε και πανικοβαλλόμαστε (εμού συμπεριλαμβανομένου) γιατί δεν έχουμε εμπιστοσύνη στην Πρόνοια του Θεού. Θα κάνουμε ό,τι μας πει η ηγεσία της Εκκλησίας μας. Πιαστεύω ότι σε τόσο δύσκολες στιγμές, ο Κύριος ΔΕΝ θα μας αφήσει και θα φωτίσει του Ιεράρχες να πάρουν τη σωστή απόφαση.

+1
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από agiooros »

Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”