Η κάρτα θα μας "αδυνατίσει" τόσο πολύ κοσμικά-κοινωνικά, θα παραδοθούν τα προσωπικά μας δεδομένα σε αναρίθμητους servers ανά τον κόσμο, ώστε μετά η αντοχή-αντίστασή μας θα είναι "λαβωμένη".
Και το κυριότερο κατά τη γνώμη μου, θα είμαστε "απροπόνητοι" στις κακουχίες εκείνες τις οποίες μας επιφυλάσσουν.
Το ένα θα φέρνει το άλλο, μιά αλληλουχία δυσκολιών (πάντα θα λέμε " ας κάνουμε κι' αυτό", "ας υποστούμε κι' εκείνο, δεν είναι ακόμα ΤΟ χάραγμα".
Και στο τέλος ΙΣΩΣ να θεωρήσουμε ακόμα και ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ, ως ΜΗ χάραγμα.
Δεν είναι βλάκες αυτοί που πάνε τις εξελίξεις προς αυτή την κατεύθυνση.
Το πάνε "λάου-λάου", ξέρουν αυτοί.....

Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.