Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από stathis73 »

aposal έγραψε:Μία εφημερίδα (η Ελεύθερη Ώρα) έχει σήμερα πρωτοσέλιδο, ότι στην κάρτα του πολίτη εμπεριέχεται ο κωδικός "666". Δεν ξέρω από πού βγάζει το συμπέρασμα αυτό η εφημερίδα, αλλά αυτό αναφέρει ως πρώτο θέμα.

Αυτο δινει αλλη διασταση στο θεμα αποστολε, αλλο να μιλαμε για προθαλαμο και αλλο για εμμεσο σφραγισμα.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από stathis73 »

stathisgrh έγραψε:
aposal έγραψε:Μία εφημερίδα (η Ελεύθερη Ώρα) έχει σήμερα πρωτοσέλιδο, ότι στην κάρτα του πολίτη εμπεριέχεται ο κωδικός "666". Δεν ξέρω από πού βγάζει το συμπέρασμα αυτό η εφημερίδα, αλλά αυτό αναφέρει ως πρώτο θέμα.

Αυτο δινει αλλη διασταση στο θεμα αποστολε, αλλο να μιλαμε για προθαλαμο και αλλο για εμμεσο σφραγισμα.
Μπορει να ακουγετε το ιδιο αλλα ειναι πολυ πιο σοβαρο αυτο που αναφερει η εφημεριδα
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από filotas »

Σοβαρή εφημερίδα η Ελεύθερη Ώρα. Αφού το λέει αυτή, άρα έτσι θα είναι :mrgreen: .
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από stathis73 »

filotas έγραψε:Σοβαρή εφημερίδα η Ελεύθερη Ώρα. Αφού το λέει αυτή, άρα έτσι θα είναι :mrgreen: .
αδελφε μου να με συνχωρεσετε γιατι δεν ξερω την εγκυροτητα της εφημεριδας
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από filotas »

Πληροφοριακά Στάθη η Ελεύθερη Ώρα ανήκει στο χώρο της άκρας δεξιάς. Όποιος ανήκει στα άκρα μόνο αξιόπιστη πηγή δεν μπορεί να είναι.
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Andreasmas »

filotas έγραψε:Πληροφοριακά Στάθη η Ελεύθερη Ώρα ανήκει στο χώρο της άκρας δεξιάς. Όποιος ανήκει στα άκρα μόνο αξιόπιστη πηγή δεν μπορεί να είναι.
Υπάρχει εφημερίδα που δεν έχει φτάσει στα άκρα;
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από aposal »

Ναι, η εφημερίδα ανήκει στην άκρα δεξιά, αλλά εδώ δεν πρόκειται για πολιτικό θέμα. Δεν έχω διαβάσει την εφημερίδα για να γνωρίζω το αληθές του άρθρου, αλλά αν είχα την ευκαιρία θα το έκανα, προτού αποφασίσω αν αξίζει ή όχι να ασχολούμαστε μαζί του.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Gewrgiosgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 16, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Φλώρινα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Gewrgiosgr »

αδελφοί αδελφές πατέρες και μητέρες ευλογείτε .εχθές με την χάρη του Θεόυ γύρισα απο το περιβόλι της Παναγίας μας αφου με αξίωσε να καθήσω εκεί λιγο καιρο.για αυτο το θέμα που συζητάμε κατάλαβα περίπου τα εξής...1ον ο Γέρωντας Γαβριήλ και ο Γερώντας παπα Γίαννης είπανε να μην την πάρουμε...οπώς και ο Γέρων Παϊσιος το λεεί και στο χειρόγραφό του όπως και μια λαίκη στο βιβλίο Ασκητές μεσα στον κόσμο(τις ταυτότητες που έχουν το 666 δεν πρέπει να τις πάρουμε).αλλοι πατέρες λένε οτι δεν είναι τίποτα .με λίγα λόγια αν κάποιος θέλει να αποτινάξει τον ζυγό της μάταιας δόξης και κάθε βιοτική μέριμνα δεν την παίρνει.αν πάλι έχεις μαγαζί πρεπεί να το κλείσεις η να παραίτηθείς απο την δουλεία σου γιατι δεν θα μπορουν να σου γράψουν τον μισθό σου.θελει να έχεις πολυ αγάπη για τον Χριστό για να κάνεις κατι τετοιο.επίσης πρεπει να προσεχουμε το πνεύμα πλάνης που ύπαρχει σε πολλούς πνευματικους και σε μας τους ίδιους πολλες φορές π.χ πολλοι πνευματικοι λενε σε πνευματικοπαίδια τους να τους κάνουν Ιερείς ενώ έχουν κόλλημα και οχι ενα και 2 αλλα πολλα !δεν λέω να γίνουμε ζήλωτες ρίχνοντας αναθέματα εδω και εκει αλλα ουτε και να χαλαρώσουμε να γίνουμε δούλοι του μαμωνά κ να λέμε άγιο το κοράνιο και γενίκως να μη μας ενδιαφέρει σχέδον τίποτα.να πρόσεξουμε την αγάπη απο την αγαπολογία και ταπεινωση απο την ταπεινόλογια ας προετοιμαστούμε με νηστεία και πρόσευχη και σιωπή(για να μην δίνουμε δικαιώματα στον εχθρό να μας πειράζει) και έχει ο Θεός.η Παναγία μαζί μας
Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον.Τριάς Αγία Δόξα Σοι!
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

Gewrgiosgr έγραψε:αδελφοί αδελφές πατέρες και μητέρες ευλογείτε .εχθές με την χάρη του Θεόυ γύρισα απο το περιβόλι της Παναγίας μας αφου με αξίωσε να καθήσω εκεί λιγο καιρο.για αυτο το θέμα που συζητάμε κατάλαβα περίπου τα εξής...1ον ο Γέρωντας Γαβριήλ και ο Γερώντας παπα Γίαννης είπανε να μην την πάρουμε...οπώς και ο Γέρων Παϊσιος το λεεί και στο χειρόγραφό του όπως και μια λαίκη στο βιβλίο Ασκητές μεσα στον κόσμο(τις ταυτότητες που έχουν το 666 δεν πρέπει να τις πάρουμε).αλλοι πατέρες λένε οτι δεν είναι τίποτα .με λίγα λόγια αν κάποιος θέλει να αποτινάξει τον ζυγό της μάταιας δόξης και κάθε βιοτική μέριμνα δεν την παίρνει.αν πάλι έχεις μαγαζί πρεπεί να το κλείσεις η να παραίτηθείς απο την δουλεία σου γιατι δεν θα μπορουν να σου γράψουν τον μισθό σου.θελει να έχεις πολυ αγάπη για τον Χριστό για να κάνεις κατι τετοιο.επίσης πρεπει να προσεχουμε το πνεύμα πλάνης που ύπαρχει σε πολλούς πνευματικους και σε μας τους ίδιους πολλες φορές π.χ πολλοι πνευματικοι λενε σε πνευματικοπαίδια τους να τους κάνουν Ιερείς ενώ έχουν κόλλημα και οχι ενα και 2 αλλα πολλα !δεν λέω να γίνουμε ζήλωτες ρίχνοντας αναθέματα εδω και εκει αλλα ουτε και να χαλαρώσουμε να γίνουμε δούλοι του μαμωνά κ να λέμε άγιο το κοράνιο και γενίκως να μη μας ενδιαφέρει σχέδον τίποτα.να πρόσεξουμε την αγάπη απο την αγαπολογία και ταπεινωση απο την ταπεινόλογια ας προετοιμαστούμε με νηστεία και πρόσευχη και σιωπή(για να μην δίνουμε δικαιώματα στον εχθρό να μας πειράζει) και έχει ο Θεός.η Παναγία μαζί μας
λενε να μη την παρουμε γιατι ειναι το χαραγμα ή γιατι αν την παρουμε δε θα μπορεσουμε να αντισταθουμε και στο χαραγμα οταν αυτο ερθει;;;
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Η κάρτα θα μας "αδυνατίσει" τόσο πολύ κοσμικά-κοινωνικά, θα παραδοθούν τα προσωπικά μας δεδομένα σε αναρίθμητους servers ανά τον κόσμο, ώστε μετά η αντοχή-αντίστασή μας θα είναι "λαβωμένη".

Και το κυριότερο κατά τη γνώμη μου, θα είμαστε "απροπόνητοι" στις κακουχίες εκείνες τις οποίες μας επιφυλάσσουν.

Το ένα θα φέρνει το άλλο, μιά αλληλουχία δυσκολιών (πάντα θα λέμε " ας κάνουμε κι' αυτό", "ας υποστούμε κι' εκείνο, δεν είναι ακόμα ΤΟ χάραγμα".

Και στο τέλος ΙΣΩΣ να θεωρήσουμε ακόμα και ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ, ως ΜΗ χάραγμα.

Δεν είναι βλάκες αυτοί που πάνε τις εξελίξεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Το πάνε "λάου-λάου", ξέρουν αυτοί..... :( :(
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”