Δεν είναι έτσι τα έχεις μπερδέψει, δεν μιλάμε γιά μία κάρτα αλλά για δύο, αυτή που αναφέρεις είναι η δεύτερη η κάρτα συναλλαγών, εδώ μιλάμε γιά την κάρτα του πολίτη με το ΑΦΜ τον ΑΜΚΑ τον ΑΔΤ και ποιός ξέρει τί άλλο θα γράφει μέσα, και ως ηλεκτρονική σε κάθε ευκαιρία θα ενημερώνει και θα ενημερώνεται!filotas έγραψε:Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι η κάρτα του πολίτη θα είναι μια απλή κάρτα συναλλαγών (αναλήψεων), με την οποία θα γίνονται στο εξής οι συναλλαγές από μια αξία και πάνω, ώστε το Υπουργείο Οικονομικών να εισπράττει άμεσα το ΦΠΑ. Το κέρδος του πολίτη από την χρήση της κάρτας θα είναι ότι δεν θα χρειάζεται να μαζεύει αποδείξεις.
Το ερώτημα είναι βέβαια, τι χρειάζεται αυτή η κάρτα, αφού σχεδόν όλοι έχουμε κάρτα αναλήψεων και θα μπορούσαμε να τη χρησιμοποιούμε και γι αυτό το σκοπό;
Να δούμε τι άλλο θ' ακούσουμε παρακάτω.
Όχι πως και η άλλη η κάρτα συναλλαγών δεν θα μας φακελώνει, έχουν βρεί την κρίση (που μάλλον αυτοί την δημιούργησαν γιά να μας ελέγχουν απόλυτα) και δώστου αυτοί τα έφαγαν διότι αυτοί έχουν και το μαχαίρι και το πεπόνι, το ρόλο του απατημένου συζύγου να τον αφήσουν δεν είναι απατημένοι αυτοί αλλά εμείς που τους ακούμε ακόμη και δεν τους έχουμε πάρει με τις πέτρες.
