Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΕ Ο, ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ

Πολιτική ήπιων τόνων ή συντηρητισμός; Ανεβαίνει το θερμόμετρο στην Ιεραρχία με αντίρροπες δυνάμεις για το εύρος παρεμβάσεων της Εκκλησίας στα δημόσια πράγματα

Πήγη: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ - του Νικου Παπαχρηστου

Στην πρόσφατη σύνοδο της Ιεραρχίας ο Αρχιεπίσκοπος άκουσε τους μητροπολίτες Θεσσαλονίκης Ανθιμο και Καλαβρύτων Αμβρόσιο να ζητούν να καταστεί εντονότερη η παρουσία της Εκκλησίας στα εθνικά ζητήματα, τους μητροπολίτες Ηλείας Γερμανό, Καισαριανής Δανιήλ να εκφράζουν την ανησυχία τους για την αποχριστιανοποίηση της Παιδείας και τους μητροπολίτες Μεσογαίας Νικόλαο και Αιτωλίας Κοσμά να μεταφέρουν την ανησυχία πιστών για τον ΑΜΚΑ και τη σχεδιαζόμενη Κάρτα του Πολίτη. Το τελευταίο διάστημα, πυκνώνουν οι αντιδράσεις μερίδας κληρικών και θεολόγων, οι οποίοι κινητοποιούν πιστούς, ακόμα και μέσα από το Διαδίκτυο, κατά της εν λόγω κάρτας, την οποία ταυτίζουν με το «666 και το χάραγμα του Αντιχρίστου». Ο,τι δηλαδή υποστήριζαν κατά τη δεκαετία του ’80 για το barcode (τον γραμμικό κώδικα) και τη δεκαετία του ’90 για τις νέες ταυτότητες.

«Στην Εκκλησία που στηρίζεται στην παράδοση υπάρχουν άνθρωποι που αντιδρούν σε κάθε νεωτερισμό. Δημιουργούν φοβικά σύνδρομα. Αν τους φοβίζει το ηλεκτρονικό φακέλωμα, γιατί δεν τους ενοχλεί το κανονικό, το έντυπο φακέλωμα των προσωπικών τους δεδομένων; Το πρόβλημα μάλλον είναι ψυχολογικό», υποστηρίζει ο κ. Μπέγζος.

Υπό το βάρος των πιέσεων εντός και εκτός Ιεραρχίας, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να μελετηθεί το ζήτημα της Κάρτας με τη συνδρομή ειδικών επιστημόνων και συνταγματολόγων, ενώ παραπέμφθηκε στην αρμόδια συνοδική επιτροπή να εξετασθεί και το κατά πόσον «αποχριστιανοποιείται» η Παιδεία .

«Ο Μακαριώτατος σέβεται κάθε άποψη, έστω και αν ο ίδιος, σταθερά προσανατολισμένος σε έναν πιο θεολογικό λόγο, επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στην ανακούφιση του πάσχοντος ανθρώπου», υποστηρίζουν συνεργάτες του.

http://www.amen.gr/index.php?mod=news&o ... e&aid=3687

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ!!!!
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
fotios
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 857
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 06, 2007 5:00 am

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από fotios »

Δόξα τω Θεώ! Μας το έλυσε ο κ.Μπέζος,... Μπέγζος.
Μας είπε ότι όσοι Ιεράρχες και πιστοί αντιδρούν έχουν ψυχολογικό πρόβλημα...
Δόξα τω Θεώ. Σε ευχαριστούμε. Και λέω τώρα μήπως πλησιάζει το:
ἡμεῖς μωροί διά Χριστόν,… ἀσθενεῖς,… ἄτιμοι,… ὡς περικαθάρματα τοῦ κόσμου ἐγεννήθημεν...του Αποστόλου Παύλου;

Ενώ ο κ.Μπέγζος και οι υπακούοντες τους άροντες του κόσμου τούτου ..σώφρονες,έξυπνοι...

Ελλάδα το μεγαλείο σου!
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

μεχρι τωρα ειμαστε ανευθυνοι, παραπληροφορημενοι ή και παραπληροφορούντες και φοβικοί!!!! και νομιζω η λιστα θα μεγαλωσει! χαιρομαι γι αυτο τελικα δειχνει οτι βαινουμε καλως!
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από panagiotisspy »

ψυχουλα έγραψε:Υπό το βάρος των πιέσεων εντός και εκτός Ιεραρχίας, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφάσισε να μελετηθεί το ζήτημα της Κάρτας με τη συνδρομή ειδικών επιστημόνων και συνταγματολόγων
Εδώ δεν συμφωνώ.
Εάν το θέμα της κάρτας είναι αυτού του τύπου και χρήζει "επιστημονικής" θεώρησης, τότε ΔΕΝ είναι πνευματικό.
Αν χρειάζονται συνταγματολόγοι, το θέμα είναι αμιγώς πολιτικό ή (και) δικαστικής υφής.
Επομένως τι?

Η σύγχυση του ποιμνίου είναι πολύ άσχημο πράγμα και έχω την αίσθηση ότι όλα τούτα την επιτείνουν.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από dionysisgr »

Ενταξει μην δινετε και πολυ σημασια. Γνωστα τοις πασι αυτα.

Απο το ποιοι μιλανε,
καταλαβαινετε ευκολα και το τι θα πουνε και που το πανε.

Το δεντρο γνωριζεται, απο τους καρπους του.
Ολα τα αναφερουν οι Αγιες Γραφες λεπτομερως.

Απολυτα προβλεψιμοι και οι δυο.
Αργησαν κιολας, τους περιμεναμε πιο μπροστα.

Ολοι οι παροικουντες την 'Ιερουσαλημ', γνωριζουν τι εστι Μπεγζος και τι Παπαχρηστου.
Τα ξερουμε τα παπαγαλακια της Νεας Ταξης. Πιστα στο καθηκον.

Εγινε και καθηγητης.. πληροφορικης ο Μπεγζος τωρα και δεν φοβαται τους "νεωτερισμους". Οι ξερολες..

Οταν θα τον μπουζουριασουν, και θα τον κανουν νουμερο, και θα τον τσιπαρουν,
και θα τον πηγαινουν με το τηλεκοντρολ,
θα συνελθει, και θα αναζητα απεγνωσμενα τα.. χαμενα ανθρωπινα δικαιωματα του.


Τωρα τι σχεση εχει το αρχαιο εντυπο "φακελωμα", που ειναι της πλακας, και απολυτα παρωχημενο,
με αυτο που μας ετοιμαζουν, το ηλεκτρονικο,
το οποιο σε πραγματικο σχεδον χρονο, θα καταγραφει καθε μας κινηση,
και θα την γνωστοποιει σε καθε γωνια του πλανητη,
με ανοιχτα ολα τα ενδεχομενα, απο παραποιηση μεχρι διωξη για ανυπαρκτα αδικηματα,
η και εκτοπισμο για τις συνηθειες και τον τροπο ζωης και σκεψης, μονο ο Μπεγζος το ξερει.

Τοσο καταλαβαινει ο ασχετος ανθρωπος, τοσο λεει..

Αυτοι ξερετε ποτε ξυπνανε και λενε πω πω τι παθαμε..
Οταν βρεθουν σε κανενα λευκο κελλι, προς αναμορφωσιν. Μονο τοτε.
Και παλι μπορει να νομιζουν οτι πηγαν "εκδρομη", η συμμετεχουν σε κανενα reality show.

Ο ενας, θεολογο-φιλοσοφο-στοχαστης, με διανοητικη υπερλειτουργια, υπερανθρωπου, και παντογνωστη,
και ο αλλος στρατευμενος στην υπηρεσια λιβελοποιησης-γελοιοποιησης,
καθε σοβαρου Εκκλησιαστικου ζητηματος,
που ξερει τα θεματα πολυ καλυτερα απο τους Ιεραρχες του Θεου.

Για τιποτα.. πνευματικα ζητηματα, δεν το αναλυω καν,
γιατι αυτοι τα εχουν λυσει ολα με τα μυαλουδακια τους,
και καθε πνευματικο θεμα, ειναι ψιλα γραμματα γιαυτους τους ογκολιθους της σκεψης..

Ειναι το γνωστο θεωρημα: "Οτι βλεπουμε αυτο ειναι, δεν υπαρχει τιποτα αλλο".
Οποτε καταλαβαινετε το πως σκεφτονται και πως λειτουργουν αυτοι οι ανθρωποι, ανεξαρτητα απο το τι δηλωνουν.


Δεν πειραζει. Να συνηθιζουμε σιγα σιγα, οπως πολυ σωστα αναφερει παραπανω και ο fotios.

Μωρε κελαηδατε τωρα, οσο μπορειτε,
που ειναι ακομα λιγο νωρις,
γιατι θα το καμψετε το γονυ,
οπως και να εχει,
ειτε με το καλο, ειτε με το στανιο..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

dionysisgr έγραψε: Οταν θα τον μπουζουριασουν, και θα τον κανουν νουμερο, και θα τον τσιπαρουν,
και θα τον πηγαινουν με το τηλεκοντρολ
:24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από agiooros »

Εχει τωρα ο Παπαδακης τον Γ.Γ. πληροφορικων συστηματων του υπουργειου οικονομικων
θα τον ρωτηση για την καρτα
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

Andreasmas έγραψε:
Thomas15n έγραψε:
Captain Yiannis έγραψε:Γιά τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης , έχεις να πείς τίποτα??
Προσωπικά φυσικά και δεν έχω να πω κάτι, τουναντίον εξ όσων έχω ακούσει η εικόνα του δείχνει έναν καλό ποιμενάρχη. Αλλά υπάρχει και το ρητό των αρχαίων ημών προγόνων "ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ" μακάρι να συνεχίσει καλά, επιθυμητό και ευλογημένο είναι, αν και τον τελευταίο καιρό μου προκάλεσε κακή εντύπωση αυτή η πρωτοβουλία των ιεραρχών της Κρήτης να θέλουν να πάρουν την τουρκική υπηκοότητα οικειοθελώς, προφανώς γιά να διευκολύνουν το Οικουμενικό Πατριαρχείο, παρά ταύτα αυτή η πρωτοβουλία προσωπικά μου είναι αδιανόητη. Αμάν με το Πατριαρχείο γιά να σωθεί να γίνουμε και τούρκοι πιά! Ε φτάνει όχι και τόσος γραικυλισμός ντροπή πιά, λίγο φιλότιμο δεν υπάρχει κάποιοι πρόγονοί μας πέθαιναν γιά να μην γίνουν τούρκοι και να φτάσουμε έλληνες ελεύθεροι να θέλουν οικειοθελώς να πάρουν την τουρκική υπηκοότητα, έστω γιά να βοηθήσουν το Πατριαρχείο δηλαδή το Πατριαρχείο είναι ανώτερο από την Ελλάδα, η γνώμη μου είναι ΟΧΙ.
Η Ελλάδα και η Ελληνική Εκκλησία είναι πιό πάνω από το Πατριαρχείο που στο κάτω κάτω της γραφής τα τελευταία χρόνια δεν έχει δώσει και τα καλύτερα δείγματα γραφής που λένε.
Έχει τεκμηριωθεί εμπεριστατωμένα αυτό ,Thomas;
Το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων "Romfea.gr", παραθέτει παρακάτω αποκλειστικά το κατάλογο των πρώτων αιτήσεων για Τουρκική υπηκοότητα που ενεκρίθησαν.

Επίσης να σημειωθεί, ότι αναμένεται η απάντηση των Τουρκικών αρχών για την δεύτερη δέσμη αιτήσεων των Αρχιερέων.

Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ – ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ROMFEA.GR

Ο Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου κ. Ανδρέας

Ο Μητροπολίτης Δαρδανελλίων κ. Νικήτας

Ο Μητροπολίτης Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Ευγένιος

Ο Μητροπολίτης Ιταλίας και Μελίτης κ. Γεννάδιος

Ο Μητροπολίτης Καρπάθου και Κάσου κ. Αμβρόσιος

Ο Μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου κ. Αμφιλόχιος

Ο Μητροπολίτης Κώου και Νισύρου κ. Ναθαναήλ

Ο Μητροπολίτης Μιλήτου κ. Απόστολος

Ο Μητροπολίτης Μπουένος Άϊρες κ. Ταράσιος

Ο Μητροπολίτης Νέας Ζηλανδίας κ. Αμφιλόχιος

Ο Μητροπολίτης Πέτρας και Χερρονήσου κ. Νεκτάριος

Ο Μητροπολίτης Πισιδίας κ. Σωτήριος

Ο Μητροπολίτης Προικοννήσου κ. Ιωσήφ

Ο Μητροπολίτης Σύμης κ. Χρυσόστομος

Σημείωση Romfea.gr - (Η Romfea.gr δημοσίευσε πρώτη και αποκλειστικά τα ονόματα των Μητροπολιτών στις 15:03, μέχρι εκείνη την ώρα δεν δημοσιεύθηκαν πουθενά)

εμενα παλι γιατι δε μου φαινεται φοβερο να θελει καποιος να παρει τη τουρκικη υπηκοοτητα προκειμενου να μην ειναι ο Βαρθολομαιος ο τελευταιος Πατριαρχης;
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από filotas »

Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι η κάρτα του πολίτη θα είναι μια απλή κάρτα συναλλαγών (αναλήψεων), με την οποία θα γίνονται στο εξής οι συναλλαγές από μια αξία και πάνω, ώστε το Υπουργείο Οικονομικών να εισπράττει άμεσα το ΦΠΑ. Το κέρδος του πολίτη από την χρήση της κάρτας θα είναι ότι δεν θα χρειάζεται να μαζεύει αποδείξεις.

Το ερώτημα είναι βέβαια, τι χρειάζεται αυτή η κάρτα, αφού σχεδόν όλοι έχουμε κάρτα αναλήψεων και θα μπορούσαμε να τη χρησιμοποιούμε και γι αυτό το σκοπό;

Να δούμε τι άλλο θ' ακούσουμε παρακάτω.
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από dionysisgr »

Καλα το ειπες Νικολαε.
Συντομα ερχεται και το παρακατω.

Το σχεδιο δουλευει ως εξης.

Οπου συναντουν αντιδρασεις, κινητοποιησεις,
το καθυστερουν λιγο,
του αλλαζουν ονοματακι, και περιτυλιγμα,

και με την καταλληλη προπαγανδα-προετοιμασια-μαζικη λοβοτομη,
υπο των προθυμων και μισθωτων παπαγαλων, ΜΜΕ και.. διανοουμενων,
το επαναφερουν, εκ νεου,
και επανασχεδιαζουν την "τελικη λυση",
κατα τα προτυπα των στρατοπεδων "αναμορφωσεως",
του υπαρκτου σοσιαλισμου και του γκαιμπελισμου-εθνικοσοσιαλισμου των ναζι.

Τα ιδια, και τα ιδια. Η ιστορια λειτουργει οχι γραμμικα, αλλα κυκλικα.

Χειραγωγηση-απολυτος ελεγχος των "μαζων", με προσχημα την "ευρυθμον" λειτουργιαν, του κρατους,
μονο που τωρα παμε ευθεως αγαπητοι αδελφοι εν Χριστω,
οσοι ειστε ζωντανοι στο πνευμα και την ψυχη, και υποψιασμενοι ακομη,
για την τελευταια παρτιδα..
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”