Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Προβληματισμοί και ανταλλαγή ιδεών από την Επικαιρότητα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

Αγαπητέ Παναγιώτη ,

Προσωπικά είμαι κατά της κάρτας , θα έλεγα γενικότερα , κατά της όποιας κάρτας (ή Τηλεφώ(ό)νου , όποιας γενιάς )
που περιορίζει την ελευθερία του ατόμου , να ενεργήσει -όπως αυτό αποφασίζει, το λέω βέβαια αυτό καθ’ υπερβολή - , γιά τον απλούστατο λόγο του .........

Δόξα τω Θεώ , Αυτός Πάντων Ένεκεν

Πολύ απλά όμως , θα ήθελα να συνταχθώ με την Ορθόδοξη , Μεγάλη Του Χριστού Εκκλησία , σε όποιες αποφάσεις Αυτή πάρει , όταν τις πάρει,
διότι αν δεν συνταχθώ , τότε πολύ απλά είμαι Αιρετικός , μακριά από εμένα αυτό.

Αν είναι ευλογημένο, δεν θεωρώ , οτι έχουμε χωριστή σε καρτικούς και αντικαρτικούς.
Αν είναι ευλογημένο?
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
efadamop
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 30, 2009 8:54 am
Τοποθεσία: Παλλήνη Αττικής

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από efadamop »

Παραπληροφόρηση ἤ ὑπεύθυνη πληροφόρηση;

Πρωτοπρεσβυτέρου Ἰωάννου Φωτοπούλου
Ἐφημερίου τοῦ Ἱ.Ν. Ἁγίας Παρασκευῆς Ἀττικῆς

Δύο ἑβδομάδες πρίν ἀπό τή σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας μας, στίς 22/9/10, ὁ σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος δήλωσε στήν ἐφημερίδα ΕΘΝΟΣ ὅτι «οἱ ἀντιδράσεις κατά τῆς Κάρτας τοῦ πολίτη προέρχονται ἀπό παραπληροφόρηση».

Δέν εἶναι σαφές ἀπό τά γραφέντα στήν ἐφημερίδα ποιοί εἶναι, κατά τόν Σεβασμιώτατο, οἱ φορεῖς τῆς παραπληροφορήσεως. Ἀλλά πρέπει νά δοῦμε πρῶτα τί σημαίνει παραπληροφόρηση σύμφωνα μέ τό λεξικό τοῦ Μπαμπινιώτη, τό ὁποῖο καλῶς ἤ κακῶς ἀπέβη ρυθμιστικό γιά τή χρήση τῆς γλώσσας μας καί τήν ὀρθογραφία της, : « παραπληροφόρηση: η σκόπιμα κακή πληροφόρηση, που χαρακτηρίζεται από τη μετάδοση ανακριβών, μονόπλευρα διογκωμένων ή επινοημένων(ψευδῶν )πληροφοριῶν ή/καί τήν ἀπόκρυψη ἄλλων».

Καί τώρα νά δοῦμε ποιοί παραπληροφοροῦν ποιούς.
Ἄν ὁ Σεβασμιώτατος ἐννοοῦσε-γιά νά ποῦμε κάποτε τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους-ὅτι ὁ π. Σαράντης Σαράντος καί ὅσοι συνεργασθήκαμε μαζί του στή σύνταξη τοῦ κειμένου σχετικά μέ τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη παραπληροφοροῦμε ὅσους χριστιανούς τό διαβάσανε, τότε θά πρέπει νά πεῖ δημόσια σέ τί ἔγκειται ἡ «σκόμιμη κακή πληροφόρηση» που κανουμε πρός τούς ἄλλους καί οι «διογκωμένες πληροφορίες» τοῦ κειμένου ἤ τῶν λόγων μας. Ἄν πάλι ἐννοεῖ ὅτι οἱ ἀντιδράσεις τοῦ λαοῦ πού διαρκῶς ὀγκώνονται ὀφείλονται στήν παραπληροφόρηση πού μεταχειρίζεται ἡ κυβέρνηση, θά πρέπει νά ἐξηγήσει σέ τί συνίσταται ἡ παραπληροφόρηση αὐτή. Μόνο τότε θά ἔχει δίκιο ὁ Σεβασμιώτατος ἄν ἐννοεῖ ὡς παραπληροφόρηση τίς ἀνεύθυνες καί ἀνακριβεῖς φῆμες πού διαχέονται ἀπό ποικίλους ἀνθρώπους στόν Τύπο ἤ τό διαδίκτυο, ὅπως π.χ. τό δῆθεν ὅραμα μοναχῶν πού εἶδαν τόν π. Παΐσιο κλπ.

Ἄς δοῦμε πρῶτα τίς πληροφορίες τῆς κυβερνήσεως σχετικά μέ τήν Κ.τ. Π. ...
Τόσο ὁ πρωθυπουργός πρίν καί κατά τή Διεθνῆ Ἔκθεση Θεσ/νίκης ὅσο και οἱ ὑπουργοί του μᾶς πληροφόρησαν ὅτι θά δοθεῖ μιά Κάρτα στούς Πολίτες πού θά περιλαμβάνει ΑΜΚΑ,ΑΦΜ δίπλωμα ὁδήγησης, ἀριθμό δημοτολογίου κλπ, κλπ¬ • εἶπε ὅτι σ’αὐτήν θά ἀποτυπωθοῦν τά πάντα τά σχετικά μέ τήν ἀπασχόληση τήν ὑγεία, τίς ἀσφαλιστικές εἰσφορές κλπ μέ τρόπο ἠλεκτρονικό∙ εἶπε ὅτι οἱ σχέσεις μας μέ τίς δημόσιες ὑπηρεσίες θά γίνονται μέσω τῆς Κ.τ.Π. χωρίς νά ἀπαιτεῖται ἄλλο ἔγγραφο. Ἀπό τήν ἄλλη δημοσιεύματα, ὅπως τῆς ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ μᾶς πληροφόρησαν ὅτι «σύμφωνα με την άποψη που επικρατεί σε κυβερνητικούς κύκλους, η «κάρτα του πολίτη», που θα αντικαταστήσει την παλαιά αστυνομική ταυτότητα, θα είναι βιομετρικού τύπου και θα περιλαμβάνει, εκτός του μικροτσίπ, ψηφιακή φωτογραφία του κατόχου της, τουλάχιστον δύο δακτυλικά του αποτυπώματα, την ηλεκτρονική του υπογραφή για συναλλαγές με διάφορες υπηρεσίες και σωρεία άλλων προσωπικών πληροφοριών (ΑΜΚΑ, ΑΦΜ), τα οποία θα τον ταυτοποιούν». Νομίζουμε ὅτι ὁ Σεβασμιώτατος Ἰγνάτιος πιστεύει ὅτι μέχρις ἐδῶ ἔχουμε ὑπεύθυνη κρατική πληροφόρηση, ὄχι παραπληροφόρηση. Ναί, εἶναι ἀληθινά ὅσα λέγουν οἱ ἀρχές ἀλλά δέν εἶναι ὁλόκληρη ἡ ἀλήθεια. Καί ὅπως ἀναφέραμε «ἡ παραπληροφόρηση χαρακτηρίζεται ἀπό τήν... ἀπόκρυψη πληροφοριῶν». Ἔτσι δέν μᾶς λέγουν οἱ κρατικές ἀρχές ποιός εἶναι ὁ λειτουργικός ρόλος τοῦ microchip μέ την τεχνολογία τοῦ RFID, πού εἶναι ἐνσωματωμένο στήν Κ.τ.Π. Δέν μᾶς λέγουν ὅτι μέσω αὐτοῦ ὁ ὑπεύθυνος κρατικός λειτουργός πού τή «διαβάζει» μέ τη βοήθεια εἰδικοῦ μηχανήματος ἀκόμη καί εξ ἀποστάσεως βλέπει πάμπολλα προσωπικά στοιχεῖα μας που εἶναι ἀποθηκευμένα σέ μεγάλες βάσεις δεδομένων καί ὅτι ἔχει σχηματισμένο ἕνα πλῆρες «προφίλ» μας που ἀφορᾶ ὅλη μας τή ζωή, τὀ εἶναι μας, τήν προσωπικότητά μας, τίς πολιτικές καί θρησκευτικές πεποιθήσεις μας καί τή σχετική μ΄αύτές δραστηριότητά μας, τήν ὑγεία μας, τήν ἀπασχόλησή μας μέχρι τώρα, τά χόμπυ μας καί τίς ἀναγνωστικές μας προτιμήσεις κλπ. κλπ. κλπ. Δέν μᾶς λέγουν ὅτι μέσω δορυφόρων μέ τή βοήθεια τοῦ microchip μποροῦν νά μᾶς παρακολουθοῦν καί νά μᾶς ἀκοῦνε ἀνά πᾶσαν στιγμήν. Δέν μᾶς λέγουν ὅτι τό microchip μπορεῖ ἐξ ἀποστάσεως νά ἐπαναπρογραμματίζεται καί νά αλλοιώνει τό περιεχόμενο τῆς κάρτας καί ὅτι, ἑπομένως ἀνά πᾶσαν στιγμήν ὁ δυσώνυμος ἀριθμός 666 μπορεῖ νά τοποθετηθεῖ στήν Κ.τ.Π. ὡς σφραγίδα που σημαίνει ὑποταγή στό κράτος τοῦ Ἀντιχρίστου.

Ἄρα θά πρέπει νά δεχθεῖ ὁ Σεβασμιώτατος ὅτι ἔχουμε ἐκ μέρους τῶν κρατικῶν Ἀρχῶν κατά τό δεύτερο σκέλος τοῦ ὁρισμοῦ, παραπληροφόρηση, ἀπόκρυψη πληροφοριῶν.

Καί λοιπόν μπροστά σ’ αὐτή τήν ἀπόκρυψη πληροφοριῶν – δέν μποροῦμε βέβαια μετά ὅσα ἀναξιόπιστα μᾶς «σερβίρουν» νά δεχθοῦμε ὡς πλήρεις τίς πληροφορίες μᾶς δίνουν - τί πρέπει νά κάμει ἕνας ἐλεύθερος ἄνθρωπος, ὅταν πιστεύει ὅτι ἡ ἐλευθερία εἶναι ἕνα θεόσδοτο ἀγαθό ἀποτυπωμένο στό κατ’εἰκόνα τοῦ κάθε ἀνθρώπου; ἤ τί θά πρέπει νά κάνει ἀφοῦ τόν ποδοπατοῦν στήν καθημερινότητά του καί τοῦ στεροῦν τό ψωμί του, τήν μόρφωση τῶν παιδιῶν του, τήν ὑγεία του, τοῦ καταστρέφουν τή γλῶσσα του, τήν ἱστορία καί τήν πατρίδα του; Δέν θά πρέπει νά κάνει κάτι γιά νά προστατεύσει τό ἔσχατο πολύτιμο ἀγαθό τῆς προσωπικῆς του ἐλευθερίας «μέ νύχια καί μέ δόντια»;
Τό ἐλάχιστο που πρέπει νά κάνει εἶναι νά ἐνημερωθεῖ ὅσο μπορεῖ πληρέστερα γιά τά τεκταινόμενα ὥστε νά μπορέσει στή συνέχεια νά τοποθετηθεῖ.

Λοιπόν αὐτό ἀκριβῶς κάνουμε συμπληρώνοντας τήν πληροφόρηση που μᾶς δίνουν οἱ κρατικές ἀρχές μέ τίς διεθνεῖς εἰδήσεις, τή μελέτη βιβλίων καί ἐμπλουτισμό τῶν πληροφοριῶν μας μέσα ἀπό τό διαδίκτυο καί συζητήσεις μέ εἰδικούς τῆς πληροφορικῆς, μέ νομικούς καί ἀναλύοντας μέ διαύγεια καί προσοχή τά λεγόμενα τῶν κρατικῶν λειτουργῶν.
Βέβαια ἐπειδή δέν εἴμαστε πολιτικοί ἀναλυτές οὔτε στοχεύουμε σέ προσέλκυση ὀπαδῶν οὔτε ἔχουμε ἰδιοτελεῖς κοσμικούς σκοπούς, τήν πληροφόρηση αὐτή συνδέουμε μέ τήν ἐσχατολογική διδασκαλία τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν ἁγίων Πατέρων. Οἱ πληροφορίες τοῦ Κυρίου μας τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καί τῶν Ἁγίων Πατέρων εἶναι οἱ πλέον ἀξιόπιστες γιά μᾶς τούς ὀρθοδόξους χριστιανούς.

Ὁ Κύριος μας Ἰησοῦς Χριστός ὡς ἡ Αὐτοαλήθεια φανερώνει Ἑαυτόν στόν κόσμο ὡς τήν Σωτηρία, τή διδασκαλία Του περί τῶν θείων μυστηρίων καί τῶν Ἐντολῶν του διά τῆς ὁποίας ὁδηγούμεθα πρός Αὐτόν καί τή διδασκαλία του περί τῶν Ἐσχάτων ὅπου ὁλοκληρώνεται ἡ ἱστορία καί φανερώνεται διά τούς ἀληθινά πιστούς ἡ πληρότητα τῆς Βασιλείας Του. Ἀλλά μέσα στήν ἀγάπη Του γιά μᾶς, ἔδωσε καί στούς Ἀποστόλους διά τῆς χάριτος τοῦ Ἁγίου Πνεύματος τήν πληροφορία περί τῶν μελλόντων συμβαίνειν γιά νά μετέχουν καί αὐτοί τῆς γνώσεως αὐτῆς καί νά μεταδώσουν καί σέ μᾶς καί ἄλλες πλευρές τῆς ἐσχατολογικῆς Του διδασκαλίας.

Ἀλλά καί οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἐλάμβαναν «πληροφορία» γιά νά καθοδηγοῦν καί νά προειδοποιοῦν τούς χριστιανούς ὥστε νά μήν δεχθοῦν τόν Ἀντίχριστο ὡς τόν Χριστό. Τελευταῖος, ὡς τώρα, κρίκος τῆς ἀλυσσίδας αὐτῆς ὁ Γέροντας Παΐσιος μέ τό ἁπλό κείμενό του «Τά σημεῖα τῶν καιρῶν»μᾶς φέρνει, ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ, ἐνώπιον τῶν σημερινῶν προκλήσεων, μᾶς πληροφορεῖ γιά τό χάραγμα καί γιά τήν ἠλεκτρονική ταυτότητα μέ τό 666 καί γιά μιά «κάρτα ἐξυπηρετήσεως» πού εἶναι τό χάραγμα πρό τοῦ χαράγματος.

Ἀπό κεῖ καί πέρα κρίνουμε ὡς ποιμένες ὅτι πρέπει νά ἀνταποκριθοῦμε, ὅσο μᾶς εἶναι δυνατόν, πληρέστερα στή διακονία πού ἀπό τήν πολλή του φιλανθρωπία μᾶς ἀνέθεσε ὁ Θεός - «τήν διακονίαν σου πληροφόρησον» προτρέπει τόν ἀπόστολο Τιμόθεο ὁ ἀπόστολος Παῦλος.

Τί νόημα ἔχει νά καταδαπανώμεθα σέ φιέστες, σέ ἐντυπωσιακές «δράσεις», σέ οἰκολογικές συμμαζώξεις, σέ οἰκουμενιστικές συνευρέσεις μέ ἄσεμνα γύναια, σέ μετα-αντι-πατερικές συζητήσεις γεμάτες ψευδοαγωνία γιά τόν κόσμο;
Ὅλα αὐτά δέν ἐξυπηρετοῦν τίποτε ἄλλο ἀπό τήν ἀποχαύνωση τῶν χριστιανῶν τόν ἀποπροσανατολισμό καί τήν ἀπώλειά τους.

Ἀντιθέτως θά πρέπει νά ὁμιλήσουμε στό λαό μας καί νά τόν πληροφορήσουμε περί τῆς ἀληθείας τοῦ Χριστοῦ, γιά τήν πληρότητα τῆς Πίστεως, ὅπως διαφυλάσσεται στή Μία Ἁγία Καθολική καί Ἀποστολική Ἐκκλησία πού περιλαμβάνει καί τή διδασκαλία περί τῶν Ἐσχάτων χωρίς νά συγκαλύπτουμε τήν ἀλήθεια, χωρίς νά ἐντρεπόμεθα νά βαστάζουμε τά στίγματα τοῦ Χριστοῦ, τόν ὀνειδισμό καί τόν χλευασμό τῶν κοσμικῶν ἀνθρώπων. Καί ἡ διδασκαλία μας αὐτή θά πρέπει νά εἶναι πλήρης καί ἀκεραία χωρίς καμμιά ἀπόκρυψη, χωρίς ἐξωραϊσμούς, χωρίς διαστρεβλώσεις. Καί ἑπομένως ὅταν βλέπουμε τήν προετοιμασία τοῦ βδελυροῦ χαράγματος μᾶς εἶναι ἀδύνατο νά σιωπήσουμε • ὅταν βλέπουμε τήν πρωτοφανῆ λόγῳ τῶν δυνατοτήτων τῆς τεχνολογίας παγίδευση τῆς ἐλευθερίας, τήν πρετοιμαζόμενη ἀσφυξία γιά κάθε πλάσμα στή γῆ δέν μποροῦμε νά καταπιοῦμε τή γλῶσσα μας• ὅταν βλέπουμε τό σιωνιστικό ΔΝΤ νά σφίγγει στίς δαγκάνες του κάθε λαό καί νά τόν ἐξοντώνει δέν μποροῦμε νά μιλᾶμε γιά...τόν καιρό! Ὅλα φωνάζουν ὅτι ἀπειλεῖται ἡ ἐλεύθερία μας καί ἡ σωτηρία μας καί ἐμεῖς ; Λέει ὁ π. Παΐσιος ὅτι θά μᾶς πεῖ ὁ Χριστός : «Ὑποκριτές! Τό πρόσωπο τοῦ οὐρανοῦ τό γνωρίζετε καί τά σημεῖα τῶν καιρῶν δέν τά βλέπετε;».

Μετά τά ἀνωτέρω ἐρχόμαστε νά ρωτήσουμε τόν Σεβασμιώτατο :
Πιστεύετε ὅτι ὅσοι ἐκ τῶν ἱερέων ἐνημερώνουμε τούς χριστιανούς περί τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη τούς παραπληροφοροῦμε; ὅτι διαδίδουμε σκοπίμως ψευδεῖς ἤ διογκωμένες πληροφορίες καί γι’ αὐτό ἀντιδροῦν καί διαμαρτύρονται; - ἤδη 13000 συμπολίτες μας ἐπωνύμως δηλώνουν ὅτι ἀρνοῦνται νά παραλάβουν τήν Κ.τ.Π. Καί σέ τί συνίσταται ἡ παραπληροφόρηση;

*Μήπως δέν εἶναι ἀληθές ὅτι θά ἔλθει ὁ Ἀντίχριστος καί ὅτι τό χάραγμά του εἶναι τό ὄνομά του ἤ ὁ άριθμός τοῦ ὀνόματός του, τό 666; ἤ θά υἱοθετήσουμε κόντρα στήν Ἱερά Ἀποκάλυψη τίς σοφιστεῖες τοῦ μητροπολιτου Μελετίου τοῦ π. Δανιήλ Ἀεράκη καί τῶν σύν αὐτῷ;

*Μήπως δέν γράφει ρητῶς ὁ Εὐαγγελιστής Ἰωάννης ὅτι δέν θά μποροῦμε νά πουλήσουμε και νά ἀγοράσουμε ἄν δέν ἔχουμε στό χέρι ἤ στό μετωπό μας τό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου; Καί τώρα, δέν βλέπουμε νά ἐπαληθεύεται ὁ λόγος τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου μέ τά ἐπαπειλούμενο ἀποκλεισμό ἀπό τή ζωή που ἤδη προετοιμάστηκε μέ τόν ΑΜΚΑ ;

*Δέν διαβάζουμε στόν Τύπο καί τό διαδίκτυο γιά τά ἐμφυτεύσιμα στό χέρι microchip ; *Μήπως εἶναι προϊόν τῆς φαντασίας μας ἡ προετοιμαζόμενη παγκόσμια κυβέρνηση καί ἡ παγκόσμια παρακολούθηση;

Γνωρίζουμε λοιπόν ὅλοι μας ὅτι οἱ πληροφορίες εἶναι ἀκριβεῖς, ἀκριβέστατες καί ἐκ τῶν εἰδήσεων καί ἐκ τῆς τεχνολογίας καί
ἐκ τῆς Γραφῆς καί τῶν Πατέρων. Ἀλλά κάπου καθώς ἔρχονται πρός τήν καρδιά μας οἱ πληροφορίες αὐτές σκοντάφτουν στόν ὀρθολογισμό μας καί τό ψευδοεξευρωπαϊσμό μας. Φαίνεται ὑπερβολικά ἁπλοϊκό νά μιλᾶμε καί νά φοβόμαστε... ἕναν ἀριθμό! Νά φοβόμαστε ἕναν, κάποιον ...ἀντίχριστο, νά φοβόμαστε μήπως μᾶς... χαράξουν! Καί τελικά ἴσως ψιλο...φοβόμαστε καί δέν θέλουμε νά τό κουβεντιάζουμε. Ὅμως θέλησε ὁ Χριστός μέ αὐτόν τόν ἁπλό τρόπο νά μᾶς προφυλάξει ἀπό τίς μεθοδεῖες τοῦ σατανᾶ καί τοῦ Ἀντιχρίστου πού θά ἔλθει μέ πλάνη καί ἀπάτη, γιά νά μήν ἔχουμε καμμιά δικαιολογία ὅτι μπερδευτήκαμε καί δέν καταλάβαμε καί προσκυνήσαμε τόν Ἀντίχριστο ἀντί γι΄Αὐτόν, τόν Χριστό. Ἀλλά μήπως ἡ πίστη στόν Τριαδικό Θεό δέν εἶναι γιά τόν κὀσμο μωρία; ἡ πίστις ὅτι σωζόμεθα διά τῆς δυνάμεως τοῦ Σταυροῦ ; ἡ πίστη στήν ἀνάσταση στόν Παράδεισο καί τήν Κόλαση;

Ἐγραψα πάρα πολλά ἀλλά θά ζητούσαμε ἀπό τόν Σεβασμιώτατο καί θά τόν παρακαλούσαμε καθώς καί ὅλους τούς Ἱεράρχες μας νά δοῦν τό θέμα μέ σοβαρότητα καί εὐρύτητα, καθώς θά χρειαστεῖ νά τοποθετηθοῦν στήν εἰσήγηση τῆς Ἐπιτροπῆς Δογματικῶν καί Νομοκανονικῶν ζητημάτων, στήν ὀποῖα ἀνετέθη πρός μελέτη τό ζήτημα τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη. Νά πληροφορηθοῦν σωστά γιά ὅλο τό σχετικό πρόβλημα καί νά δώσουν ὑπεύθυνη καί ὀρθή πληροφόρηση πού θά ἀναπαύσει πνευματικῶς τό λαό μας καί θά τόν στερεώσει, ὥστε νά καλύψει καί τίς δικές μας ἀτέλειες καί νά βρεῖ τή δύναμη νά ἀνταπεξέλθει σ’αὐτούς τούς δίσεχτους, ἀντίχριστους καιρούς.
http://orthodox-watch.blogspot.com/2010 ... st_16.html
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από ψυχουλα »

βεβαιως και θα συντασσομαστε με τις αποφασεις της ηγεσιας της Εκκλησίας εφόσον και για όσο αυτες είναι επόμεναι τοις Αγίοις Πατράσιν.
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από dionysisgr »

Kαπετανιε, και λοιποι, ξερετε ποιοι, εχετε προφανως μπερδεψει τις εννοιες.

Αλλο κριση,
την οποια εχουμε καθε δικαιωμα να εκφερουμε ΩΣ ΛΟΓΙΚΑ ΟΝΤΑ,
και αλλο κατακριση,
την οποια ΠΡΕΠΕΙ ΣΑΦΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ.


Ετσι; Αυτα ειναι πολυ βασικα πραγματα για εναν Ορθοδοξο Χριστιανο.

Εαν δεν μπορειτε να τα ξεχωρισετε, οχι διαλογο δεν μπορουμε να κανουμε,
αλλα σαφως χρειαζαστε εντατικη επανακατηχηση, για να μαθετε το Α και μετα παμε και στο Β.

Με συγχωρειτε αλλα αυτη ειναι η αληθεια. Πως να το κανουμε δηλαδη; Να πουμε ψεμματα για να σας αναπαυσουμε τον λογισμο;

Και αλλιως. Eσεις χωρις κριση εσεις πορευεστε στην ζωη σας;
Οτι ερχεται, οτι ακουτε, οτι σας λενε, οτι διαβαζετε,
το καταπινετε αμασητο, και το κανετε περιπου δογμα,
για να μην το.. κρινετε;

Που τα βρηκατε αυτα γραμμενα, μπορειτε να μας πειτε; Την δικαιαν κρισην κρινατε, λεει ο Κυριος!!

Δεν λεει, να ειστε σαν τα μανιταρια, που μεγαλωνουν στο σκοταδι και την υγρασια..

Παντως για τον Αγιορειτη Ηγουμενο, ακομα δευτερη, μερα και απαντηση δεν εχω παρει απο κανεναν..
Θα περιμενω, για να δω ποιοι ειναι οι ανευθυνοι, και ποιοι οι.. υπερανω κριτικης.


Προφανως εκει στην Κρητη επικρατει το καθεστως του Βατικανου. Αλαθητον και υπερανω πασης κρισεως.

Σχετικα με το ανωτερω κειμενο εχω να πω: Αξιος κατα παντα ο σεβαστος και θεολογικοτατος και πληρως καταρτισμενος,
π.Φωτοπουλος, ο οποιος κονιορτοποιει και συντριβει τα φληναφηματα καποιων,
οι οποιοι μετα την.. μεταπατερικη "θεολογια", και τα κολλητιλικια με τους προτεσταντες και τις λεσβιες παστορισες-"επισκοπινες",
πανε να βγαλουν και την Ιερα Αποκαλυψη, ως.. παραπληροφορηση. Ελεος πια!!! Μαζευτειτε λιγο.

Να τους χαιρομαστε. Καλη σας ορεξη εαν θελετε να τους φατε στην μαπα καποιοι..

Μετα ομως να μην μυξοκλαιγεστε οτι δεν σας βοηθησαν και δεν σας καθοδηγησαν και δεν σας.. ενημερωσε κανεις τι να κανετε.

Διοτι αγνοια νομου, ακομα και απο το δικαιο των ανθρωπων, δεν προβλεπεται ουτε γινεται δεκτη.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

Διονύση , δεν παίζεσε.... όπως θα έλεγες ή αλλέως πως γιά να γίνω σαν και σένα.

Μάπα .... και επανακατήχηση ............ και πράσιν άλογα , και τα λοιπά .

Άστο καλύτερα καμία άλλη φορά.

Την αγάπη μου.
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Thomas15n
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 873
Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Thomas15n »

dionysisgr έγραψε: Αλλο κριση,
την οποια εχουμε καθε δικαιωμα να εκφερουμε ΩΣ ΛΟΓΙΚΑ ΟΝΤΑ,
και αλλο κατακριση,
την οποια ΠΡΕΠΕΙ ΣΑΦΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ.
Συμφωνώ απολύτως, αλλά θέλω να βάλω έναν προβληματισμό γιά το θέμα της κρίσης και της κακώς νοούμενης "υπακοής" παλαιότερα δε είχα ακούσει τα εξ'αμάξης γιά αυτό το θέμα που υπάρχει στην Εκκλησία σαν ταμπού "μην κρίνετε την Ιεραρχία κάνετε υπακοή" και τα υπόλοιπα σχετικά.
Ας υποθέσουμε ότι στο κοντινό μέλλον μετά από παγκόσμια αναταραχή εμφανιστεί ένας παγκόσμιος ηγέτης που φέρει τα χαρακτηριστικά του Αντίχριστου ή όχι, και επιθυμεί να κυβερνήσει όλη την γη. Βγεί και η Ορθόδοξη Ιεραρχία ελληνόφωνη και μη και πει "ότι αυτός ο ηγέτης είναι σωστός γιά το καλό όλου του κόσμου" και τον αποδεχθεί. Εμείς ως πιστοί του Χριστού τί θα πρέπει να υποθέσουμε να το αποδεχθούμε άκριτα να υπακούσουμε και ότι θέλει ας γίνει ή να προβληματιστούμε και να πούμε και αν δεν είναι έτσι και αυτός είναι ο Αντίχριστος πώς θα τον αποδεχθούμε μόνο και μόνο επειδή μας το λέει η όποια ιεραρχία και η όποια εξουσία!
Άλλο Κρίση και άλλο κατάκριση, άλλο υπακοή και άλλο υποταγή, ο Θεός μας δημιούργησε ελεύθερα άτομα με την βούληση και την ικανότητα αντίληψης και κρίσης των καταστάσεων. Αν σας πεί γιά παράδειγμα ένας κληρικός να αμαρτήσετε γιά κάποιον λόγο θα το δεχθείτε! Δεν θα κρίνετε αν αυτό που σας ζητάει συμφωνεί με την πίστη σας ή όχι; Ή μήπως πιστεύει κανείς ότι όλοι οι κληρικοί είναι αλάθητοι! Μην φάμε και το αλάθητο του πάπα γιατί οι παπικοί το δίνουν σε έναν τον πάπα και εμείς οι ορθόδοξοι το δίνουμε στο κάθε κληρικό, ας διαβαστεί το κείμενο του Σιατίστης γιά την οικονομική κρίση και θα δείτε πως ρίχνει ευθύνες στην ιεραρχία της Εκκλησίας μας γιά τις παραλείψεις της και πόσο αυτές έχουν σκανδαλίσει και προβληματίσει τον λαό.
Thomas15n
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 873
Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Thomas15n »

Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

Thomas15n έγραψε:
dionysisgr έγραψε: Αλλο κριση,
την οποια εχουμε καθε δικαιωμα να εκφερουμε ΩΣ ΛΟΓΙΚΑ ΟΝΤΑ,
και αλλο κατακριση,
την οποια ΠΡΕΠΕΙ ΣΑΦΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ.
Συμφωνώ απολύτως, αλλά θέλω να βάλω έναν προβληματισμό γιά το θέμα της κρίσης και της κακώς νοούμενης "υπακοής" παλαιότερα δε είχα ακούσει τα εξ'αμάξης γιά αυτό το θέμα που υπάρχει στην Εκκλησία σαν ταμπού "μην κρίνετε την Ιεραρχία κάνετε υπακοή" και τα υπόλοιπα σχετικά.
Ας υποθέσουμε ότι στο κοντινό μέλλον μετά από παγκόσμια αναταραχή εμφανιστεί ένας παγκόσμιος ηγέτης που φέρει τα χαρακτηριστικά του Αντίχριστου ή όχι, και επιθυμεί να κυβερνήσει όλη την γη. Βγεί και η Ορθόδοξη Ιεραρχία ελληνόφωνη και μη και πει "ότι αυτός ο ηγέτης είναι σωστός γιά το καλό όλου του κόσμου" και τον αποδεχθεί. Εμείς ως πιστοί του Χριστού τί θα πρέπει να υποθέσουμε να το αποδεχθούμε άκριτα να υπακούσουμε και ότι θέλει ας γίνει ή να προβληματιστούμε και να πούμε και αν δεν είναι έτσι και αυτός είναι ο Αντίχριστος πώς θα τον αποδεχθούμε μόνο και μόνο επειδή μας το λέει η όποια ιεραρχία και η όποια εξουσία!
Άλλο Κρίση και άλλο κατάκριση, άλλο υπακοή και άλλο υποταγή, ο Θεός μας δημιούργησε ελεύθερα άτομα με την βούληση και την ικανότητα αντίληψης και κρίσης των καταστάσεων. Αν σας πεί γιά παράδειγμα ένας κληρικός να αμαρτήσετε γιά κάποιον λόγο θα το δεχθείτε! Δεν θα κρίνετε αν αυτό που σας ζητάει συμφωνεί με την πίστη σας ή όχι; Ή μήπως πιστεύει κανείς ότι όλοι οι κληρικοί είναι αλάθητοι! Μην φάμε και το αλάθητο του πάπα γιατί οι παπικοί το δίνουν σε έναν τον πάπα και εμείς οι ορθόδοξοι το δίνουμε στο κάθε κληρικό, ας διαβαστεί το κείμενο του Σιατίστης γιά την οικονομική κρίση και θα δείτε πως ρίχνει ευθύνες στην ιεραρχία της Εκκλησίας μας γιά τις παραλείψεις της και πόσο αυτές έχουν σκανδαλίσει και προβληματίσει τον λαό.

Καθόσον με αφορά σεβαστέ , δεν είπα ποτέ ότι όλοι οι κληρικοί είναι αλάθητοι.
Όμως δεν δέχωμαι να μιλάει κανείς σαν τον Διονύση, ( τον οποίο εκτιμώ ) αλόγιστα , γιά τον Προκαθήμενο την Αρχιεπισκοπής Κρήτης.
Τόσο απλά , και μόνο γιαυτό ξεκίνησα αυτήν την συζήτηση ,
και τω Θεώ Δόξα.
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από agiooros »

heart έγραψε:Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης

Γιατί λέμε όχι στην κάρτα του πολίτη, στη φοροκάρτα και στο κινητό της 4ης Γενεάς!!!



http://gerontasnektarios.blogspot.com/2010/10/4.html
Κωστα ο παπα Γιωργης τη λεει?
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Έρχεται η «Κάρτα του Πολίτη»

Δημοσίευση από panagiotisspy »

ψυχουλα έγραψε:βεβαιως και θα συντασσομαστε με τις αποφασεις της ηγεσιας της Εκκλησίας εφόσον και για όσο αυτες είναι επόμεναι τοις Αγίοις Πατράσιν.
+1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα”