Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Χρόνια σου πολλά, καλά, Ευλογημένα και αρεστά στον Κύριο,αδελφέ μας Χαράλαμπε (αν δεν κάνω λάθος στο όνομα) ! :8

Σε ευχαριστούμε για τις έξοχες παραθέσεις λειτουργικών κειμένων (και όχι μόνο).

Να είσαι πάντοτε καλά! :smile:
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Δημοσίευση από eleimon »

Χρονια Πολλα κι ευλογημενα Χαραλαμπε !!!!!! :

Εικόνα
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Δημοσίευση από theodnot »

Χρονια πολλα, καλα και ευλογημενα Χαραλαμπε
Σου ευχομαι παντα τα καλυτερα...... :105
angieholi
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα

Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Δημοσίευση από angieholi »

Στον γλυκό Χαράλαμπο, εύχομαι Χρόνια Πολλά και θεάρεστα,
και ο καλός μας Θεός να του δίνει δύναμη και να τον "γλυκαίνει", στις όποιες δυσκολίες του παρουσιάζονται και τον πικραίνουν.....

Του εύχομαι δε, ο αγώνας και η πνευματική ζωή που κάνει, όχι μόνο να του αποφέρουν Στεφάνια στην μετέπειτα ζωή,
αλλά ο Θεός να τον ευλογήσει και να πάρει και μια γεύση και σ'αυτήν!

Χαράλαμπε, ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΑ!!!
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
efthumhs
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1547
Εγγραφή: Δευ Δεκ 18, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Στερεά Ελλάδα

Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Δημοσίευση από efthumhs »

Χρόνια πολλά και απο εμένα Χαράλαμπε και ευχομαι να είνια θεαρεστα και γεματα ευλογιες τα ετη σου!!
nikiforos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2185
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Δημοσίευση από nikiforos »

Χρόνια Πολλά με Υγεία Χαράλαμπε!!! Με ευλογία Θεού Πάντα!!!
Συλλογάται Καλά!!!, όποιος Συλλογάται Ελεύθερα , Χριστιανικά και Ορθόδοξα......
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26226
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Δημοσίευση από aposal »

Καλόν αγώνα σου εύχομαι Χαράλαμπε και μόνιμη πνευματική προκοπή!
ΥΓ: Μην του γράφετε πολλά καλά λόγια και το πάρει επάνω του!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Δημοσίευση από vasilisalt »

Χρόνια πολλά καλά και ευτυχισμένα σε σένα και σε όσους αγαπάς.
Διδάσκεις ότι στη ζωή οι πράξεις μετράνε περισσότερο από τα πολλά λόγια.
Σ ευχαριστούμε για όλα!
PRETORIAN
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: Δευ Μαρ 05, 2007 6:00 am

Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Δημοσίευση από PRETORIAN »

Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τις ευχές σας. Εύχομαι στον καθένα κ στην κάθεμιά σας ξεχωριστά υγεία πνευματική, ψυχική κ σωματική.Η αλήθεια ειναι ότι τον τελευταίο καιρο δεν συμμετέχω ενεργά στις συζητήσεις του φορουμ καθαρα απο προσωπική επιλογή. Πάντα μου άρεσε να μιλάω. Ισως ήλθε η ώρα όμως να ακούω κ η αλήθεια ειναι οτι πραγματικά μαθαίνεις αλλά αποφεύγεις πολλά πράγματα συγχρόνως. Ελπίζω καποια στιγμη να τα πούμε κ απο κοντά.

Σας ευχαριστώ όλους
Χαράλαμπος
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Re: Χρόνια πολλά PRETORIAN !

Δημοσίευση από smarti »

Χρόνια πολλά και ευλογημέναΧαράλαμπε!! Καλήν Μετάνοια και καλόν Παράδεισο σου ευχομαι από καρδιάς! :25
Εικόνα
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”