Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Ευχές.

Συντονιστής: Συντονιστές

Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή

Δημοσίευση από Andreasmas »

Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα σ` όλους σας.
Σ` όλο τον κόσμο ας επικρατήσει η αληθινή ειρήνη , η ειρήνη του Χριστού μας.
Καλά Χριστούγεννα!
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
Άβαταρ μέλους
evagelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Η Π Α!!!!

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή

Δημοσίευση από evagelia »

ΚΑΛΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑ ΣΚΕΠΗ ΟΛΟΥΣ.ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ
Εικόνα
theodosis79
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1265
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 10, 2008 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή

Δημοσίευση από theodosis79 »

ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΘΟΔΙΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ! ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2010!
Άβαταρ μέλους
aggelosmin
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 29, 2009 1:24 pm
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσίευση από aggelosmin »

Καλα Χριστουγεννα σε ολους..Ευχομαι υγεια,χαρα και ευτυχια σε ολους τους ανθρωπους. Προσωπικα ευχομαι το ετος 2010 κατα το οποιο παντρευομαι να ειναι ευλογημενος ο γαμος μου και να μην απομακρυνομαι απο τον δρομο του Κυριου μας... :wink:
Αν προσθεσεις την αγαπη ολα ωφελουν,αν την αφαιρεσεις τιποτα δεν ωφελει.Η αγαπη ειναι πληρωμα νομου.(Ιερος Αυγουστινος)
avvas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 17, 2005 5:00 am
Επικοινωνία:

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσίευση από avvas »

Ν' αγαπάμε περισσότερο!
Κάθε μέρα και πιο πολύ..
μέχρι να γίνουμε αγάπη. :8

...«σύ ούν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης του Χριστού.»

Διαβάζω μόνον τις παραθέσεις που επιλέγω να διαβάσω και αγνοώ τις υπόλοιπες
Μην θεωρείς λοιπόν ως δεδομένο πως ότι γράφεις εσύ το διαβάζω και εγώ..
Άβαταρ μέλους
Dimitra79
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 10, 2008 8:52 pm

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσίευση από Dimitra79 »

Xρόνια Πολλά!!!
Χρόνια με υγεία και αγάπη!!!
Χρόνια με τον Θεό στο πλαί!!!
Καλή χρονιά να ναι η νέα χρονιά
και στον κάθε ένα ας δώσει αυτό που λαχταρά!!!

Και σαν καλοί χριστιανοί που είμαστε, μη ξεχνάτε πως τούτες τις άγιες ημέρες υπάρχει κ κόσμος που υποφέρει οπότε η προσευχή και η αγαπάπη μας ας γίνει φωλιά της δικής τους ψυχής!!!
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
angieholi
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσίευση από angieholi »

Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους και σ'όλο τον κόσμο.... :8 :8
Εύχομαι να γίνει η καρδιά μας φάτνη, ώστε να γεννηθεί μέσα της ο Χριστός μας... Και η καρδιά μας να πλημμυρίσει από αγάπη για Εκείνον και για όλα τα δημουργήματά Του...
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Εύχομαι η Γέννηση του Κυρίου, να φωτίσει τις ψυχές όλων των ανθρώπων.

Η νέα δεκαετία που αρχίζει, να είναι πιό όμορφη, πιό ανθρώπινη, πιό Χριστιανική.

Το φόρουμ να μακροημερεύσει και να πληθύνει. Γιατί είναι πραγματικά ωραίο, να υπάρχει ένα αναμμένο κεράκι μέσα στο διαδικτυακό σκοτάδι.

Να έχουμε πάντα όλοι τον Χριστό μέσα στην καρδιά μας.

Σας χαιρετώ όλες και όλους, με μια μικρή αλλά όμορφη στεναχώρια :8

Τα λέμε πάλι την Δευτέρα 4 Ιανουαρίου.

Τις ευχές μου και την αγάπη μου! :smile:
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσίευση από dionysisgr »

Kαλό και ευλογημένο Δωδεκάορτο, σε όλους τους αδελφούς/ες, και στις οικογένειες σας, όπου γης.

Ο Κύριος μεθ'ημών, η Υπεραγία Θεοτόκος σκέπη και κραταιά προστασία μας.

Αμήν!
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Άβαταρ μέλους
christmas08
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Παρ Δεκ 04, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Θεοδώρα@Θεσσαλονίκη

Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)

Δημοσίευση από christmas08 »

Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα και απο εμένα!
Εύχομαι η Γεννηση Του Χριστού να φέρει σε όλους ψυχική και πνευματική αναγεννηση!
Εικόνα
ΣΑΛΩ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΠΙΠΤΟΝΤΕΣ ΦΑΥΛΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΥ ΖΟΦΕΡΕΣ ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ, ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΜΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ΣΕΠΤΟΝ ΕΚΤΥΠΟΝ ΣΟΥ ΜΗΤΕΡ ΚΑΙ ΘΕΡΜΩΣ ΚΡΑΖΟΜΕΝ.
ΓΕΝΟΥ ΓΟΡΓΟΥΠΗΚΟΕ ΗΜΙΝ ΠΡΟΣΤΑΤΙΣ ΤΟΙΣ ΑΕΙ ΦΩΝΟΥΣΙΝ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Χρόνια Πολλά”