Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)
Συντονιστής: Συντονιστές
-
Andreasmas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 963
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κορινθία
Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή
Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα σ` όλους σας.
Σ` όλο τον κόσμο ας επικρατήσει η αληθινή ειρήνη , η ειρήνη του Χριστού μας.
Καλά Χριστούγεννα!
Σ` όλο τον κόσμο ας επικρατήσει η αληθινή ειρήνη , η ειρήνη του Χριστού μας.
Καλά Χριστούγεννα!
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
- evagelia
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 505
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Η Π Α!!!!
Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή
ΚΑΛΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΝΑ ΣΚΕΠΗ ΟΛΟΥΣ.ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ

-
theodosis79
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1265
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 10, 2008 6:00 am
- Επικοινωνία:
Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΘΟΔΙΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ! ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2010!
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΧΑΡΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2010!
- aggelosmin
- Βασικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 124
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 29, 2009 1:24 pm
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)
Καλα Χριστουγεννα σε ολους..Ευχομαι υγεια,χαρα και ευτυχια σε ολους τους ανθρωπους. Προσωπικα ευχομαι το ετος 2010 κατα το οποιο παντρευομαι να ειναι ευλογημενος ο γαμος μου και να μην απομακρυνομαι απο τον δρομο του Κυριου μας... 
Αν προσθεσεις την αγαπη ολα ωφελουν,αν την αφαιρεσεις τιποτα δεν ωφελει.Η αγαπη ειναι πληρωμα νομου.(Ιερος Αυγουστινος)
Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)
Ν' αγαπάμε περισσότερο!
Κάθε μέρα και πιο πολύ..
μέχρι να γίνουμε αγάπη.
Κάθε μέρα και πιο πολύ..
μέχρι να γίνουμε αγάπη.
...«σύ ούν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης του Χριστού.»
Διαβάζω μόνον τις παραθέσεις που επιλέγω να διαβάσω και αγνοώ τις υπόλοιπες
Μην θεωρείς λοιπόν ως δεδομένο πως ότι γράφεις εσύ το διαβάζω και εγώ..
Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)
Xρόνια Πολλά!!!
Χρόνια με υγεία και αγάπη!!!
Χρόνια με τον Θεό στο πλαί!!!
Καλή χρονιά να ναι η νέα χρονιά
και στον κάθε ένα ας δώσει αυτό που λαχταρά!!!
Και σαν καλοί χριστιανοί που είμαστε, μη ξεχνάτε πως τούτες τις άγιες ημέρες υπάρχει κ κόσμος που υποφέρει οπότε η προσευχή και η αγαπάπη μας ας γίνει φωλιά της δικής τους ψυχής!!!
Χρόνια με υγεία και αγάπη!!!
Χρόνια με τον Θεό στο πλαί!!!
Καλή χρονιά να ναι η νέα χρονιά
και στον κάθε ένα ας δώσει αυτό που λαχταρά!!!
Και σαν καλοί χριστιανοί που είμαστε, μη ξεχνάτε πως τούτες τις άγιες ημέρες υπάρχει κ κόσμος που υποφέρει οπότε η προσευχή και η αγαπάπη μας ας γίνει φωλιά της δικής τους ψυχής!!!
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
-
angieholi
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3227
- Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
- Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα
Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)
Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους και σ'όλο τον κόσμο....
Εύχομαι να γίνει η καρδιά μας φάτνη, ώστε να γεννηθεί μέσα της ο Χριστός μας... Και η καρδιά μας να πλημμυρίσει από αγάπη για Εκείνον και για όλα τα δημουργήματά Του...
Εύχομαι να γίνει η καρδιά μας φάτνη, ώστε να γεννηθεί μέσα της ο Χριστός μας... Και η καρδιά μας να πλημμυρίσει από αγάπη για Εκείνον και για όλα τα δημουργήματά Του...
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)
Εύχομαι η Γέννηση του Κυρίου, να φωτίσει τις ψυχές όλων των ανθρώπων.
Η νέα δεκαετία που αρχίζει, να είναι πιό όμορφη, πιό ανθρώπινη, πιό Χριστιανική.
Το φόρουμ να μακροημερεύσει και να πληθύνει. Γιατί είναι πραγματικά ωραίο, να υπάρχει ένα αναμμένο κεράκι μέσα στο διαδικτυακό σκοτάδι.
Να έχουμε πάντα όλοι τον Χριστό μέσα στην καρδιά μας.
Σας χαιρετώ όλες και όλους, με μια μικρή αλλά όμορφη στεναχώρια
Τα λέμε πάλι την Δευτέρα 4 Ιανουαρίου.
Τις ευχές μου και την αγάπη μου!
Η νέα δεκαετία που αρχίζει, να είναι πιό όμορφη, πιό ανθρώπινη, πιό Χριστιανική.
Το φόρουμ να μακροημερεύσει και να πληθύνει. Γιατί είναι πραγματικά ωραίο, να υπάρχει ένα αναμμένο κεράκι μέσα στο διαδικτυακό σκοτάδι.
Να έχουμε πάντα όλοι τον Χριστό μέσα στην καρδιά μας.
Σας χαιρετώ όλες και όλους, με μια μικρή αλλά όμορφη στεναχώρια
Τα λέμε πάλι την Δευτέρα 4 Ιανουαρίου.
Τις ευχές μου και την αγάπη μου!
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)
Kαλό και ευλογημένο Δωδεκάορτο, σε όλους τους αδελφούς/ες, και στις οικογένειες σας, όπου γης.
Ο Κύριος μεθ'ημών, η Υπεραγία Θεοτόκος σκέπη και κραταιά προστασία μας.
Αμήν!
Ο Κύριος μεθ'ημών, η Υπεραγία Θεοτόκος σκέπη και κραταιά προστασία μας.
Αμήν!
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
- christmas08
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 04, 2009 3:44 pm
- Τοποθεσία: Θεοδώρα@Θεσσαλονίκη
Re: Ας κάνουμε όλοι μια ευχή (Χριστούγεννα '09-Πρωτοχρονιά '10)
Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα και απο εμένα!
Εύχομαι η Γεννηση Του Χριστού να φέρει σε όλους ψυχική και πνευματική αναγεννηση!

Εύχομαι η Γεννηση Του Χριστού να φέρει σε όλους ψυχική και πνευματική αναγεννηση!

ΣΑΛΩ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΠΙΠΤΟΝΤΕΣ ΦΑΥΛΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΥ ΖΟΦΕΡΕΣ ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ, ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΜΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ΣΕΠΤΟΝ ΕΚΤΥΠΟΝ ΣΟΥ ΜΗΤΕΡ ΚΑΙ ΘΕΡΜΩΣ ΚΡΑΖΟΜΕΝ.
ΓΕΝΟΥ ΓΟΡΓΟΥΠΗΚΟΕ ΗΜΙΝ ΠΡΟΣΤΑΤΙΣ ΤΟΙΣ ΑΕΙ ΦΩΝΟΥΣΙΝ.
ΓΕΝΟΥ ΓΟΡΓΟΥΠΗΚΟΕ ΗΜΙΝ ΠΡΟΣΤΑΤΙΣ ΤΟΙΣ ΑΕΙ ΦΩΝΟΥΣΙΝ.